Note fondée sur 882 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,1 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mai 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mai 2022 par Assistant Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, it is appreciated!
5 sur 5
par un voyageur de montréal

Publié le 10 févr. 2020 sur Expedia
Everything was great ! The hallways were smelling a but weird but in the room it was fine
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 févr. 2020 par GM, Gestion de l’hôtel
Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Thank you
4 sur 5
par un voyageur de Héric

Publié le 19 août 2019 sur Expedia
Les chambres étaient agréables, le personnel serviable. On a apprécié la laverie pour notre linge, en milieu de séjour. On n'a pas apprécié la proximité de la highway, un peu bruyante.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2019 par GM, Gestion de l’hôtel
I appreciate your positive feedback about our hotel. We do take pride in catering to our guests needs the best way we can. If you’re traveling to our area again soon, don’t hesitate to call us.
5 sur 5
par un voyageur

Séjour à Salt lake city

Publié le 1 août 2019 sur Hotels
Bon accueil. Un petit déjeuner varié et très bien achalandé. Chambre propre et spacieuse. Hôtel proche de Salt lake city.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Expedia
The front desk staff were very nice. Unfortunately, the hotel building, hallways, and room were in very poor conditions. The room was not cleaned and the linen were stained and dirty. There was hair all over the washroom. The hallways were very dirty and have not been vacuumed in years. The hotel needs to take a look at their cleanliness policies.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Assistant Manager , Gestion de l’hôtel
We apologize for the inconvenience you had to experience. We understand the importance of cleanliness so we will be forwarding your feedback to ensure this does not happen
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
The property was dirty and walking into the lobby was stifling hot and quite frankly, stunk like dirty clothes and cigarette smoke.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Assistant Manager , Gestion de l’hôtel
We apologize for any inconvenience that occurred during your stay with us.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Assistant Manager , Gestion de l’hôtel
Can you provide us with more details?
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
It was a great place to stay, the only drawback was the clothes dryer did not work well.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Assistant Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Great value, comfortable bed, good breakfast
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Assistant Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Assistant Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback