Note fondée sur 231 évaluations de clients

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3,7 sur 5
50 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Expedia not good. bad service. I pay two times in same day in same property....they told me sorry for inconvenience
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 août 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Scott could not check me in due to his personal phone call at 1:20 AM. We traveled all night after being in the heat all day. He wanted to have a conversation instead of doing his job. I waited over 15 minutes for him.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 août 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
The beds we’re comfortable but the hotel could really use an upgrade.
5 sur 5
par un voyageur

Good stay for the value

Publié le 1 août 2024 sur Hotels
Good stay for the value - basic airport hotel. No frills but a comfortable room and everything you need. Breakfast was comparable to a Hampton Inn.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
Wasn’t very clean. Sorry towel in the corner of the room from the previous guests… nasty.. hasn’t really been cleaned..
4 sur 5
par un voyageur de portland

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Empathic Staff Going Over and Betond

Publié le 22 juill. 2024 sur Hotels
While on a road trip, one of our vehicle door windows was broken. Upon arrival I inquired if there was somewhere “safe” to park. Immediately the clerk quickly checked me in and proceeded to move the hotel shuttle van, allowing me to park right in front She assured me that they would do all they could to “watch” my vehicle so I could get a good night’s sleep. Why a kind gesture. I was able to rest and not worry about my vehicle. This displayed the highest level of customer service. I’m so grateful that I had chosen the Sleep Inn - the ideal location for sleep and rest.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
Nice place and shuttle to the airport