Note fondée sur 264 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 29 sept. 2019 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 13 août 2019 sur Expedia
Cet hôtel est trop éloigné et aucune commodité alentour, mais avons adoré le Zentrum
par un voyageur
Publié le 10 août 2019 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 28 juill. 2019 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 18 juin 2019 sur Expedia
Le cadre de l etabissement est triste on a pas envie de prendre une boisson en terrasse nous sommes au milieu des voitures pour moi c est un bon hôtel de passage mais pas de séjour , il est loin de toutes activités.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juill. 2019 par Gregory O. Chalakani, Front Office, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you so much for taking the time to review your stay in Salzburg and thank you for the exceptional rating. We are looking forward to your next visit.
par un voyageur de Nancy
Publié le 29 sept. 2017 sur Expedia
Hôtel très bien situé car accès rapide aux centre ville.
Fonctionnel, literie très confortable.
Personnel charmant
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur
Personnel à l'écoute et disponible, bus proche
Publié le 9 juin 2017 sur ExpediaLe séjour fut agréable.
L'hôtel est située en périphérie de Salzburg, avec un arrêt de bus à 1 minute à pied, des restaurants atteignables en 2 minutes à pied ainsi qu'un supermarché. Un parking est à la disposition des clients.
L'hôtel était propre et le service optimal.
Le service nettoyage des vêtements est hors de prix.
La climatisation ne fonctionnait pas le 1er jour de mon séjour alors que la température atteignait les 30 degrés.
par un voyageur
Publié le 9 août 2015 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Very comfortable beds. Parking was confusing and not clear where we were allowed to park. We asked at the desk and sorted it, but because of a very busy restaurant nearby there was very little parking available. Nonetheless the parking was free, so that is a big plus compared to the prices of other hotels in town.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Austria Trend Hotel Salzburg Messe, Gestion de l’hôtel
Dear Christine.Thank you for sharing your experience with us! We're glad to hear that you found the beds very comfortable and appreciated the complimentary parking. We apologize for the confusion regarding the parking situation and understand how the nearby busy restaurant might have made it challenging to find a spot. We’re happy that our team could help you sort it out, and we appreciate your understanding. Your feedback is valuable, and we'll work on making parking instructions clearer for future guests. We hope to welcome you back on your next visit!Best regardsMathias KrimpelstätterResident Managert
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Expedia
While the hotel seemed nice and was pleasing on the eyes. The stressful parking lot or lack of parking I may add for “free parking” as well as advertised “air conditioning” or lack there of. I picked this hotel based on the primary facts of Air Conditioning and Parking and this hotel failed me. I was told to give any feedback in the room tablet and I would be contacted. I did. Gave feedback and no response. Then upon checkout witnessed a young hotel agent argue with a Chinese couple about the price of breakfast. When in fact I was offered the same rate as the Chinese couple was and she charged them more then what the offer was.
This was a place to sleep. But won’t be back!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Austria Trend Hotel Salzburg Messe, Gestion de l’hôtel
Dear Joshua,Thank you for taking the time to share your experience with us. We sincerely apologize that your stay did not meet your expectations, especially regarding parking, air conditioning, and the feedback process. We understand how frustrating it must have been to encounter these issues, and we're sorry that we did not resolve them during your stay.Additionally, we are concerned about the situation you observed at checkout and will address this with our team to ensure that all guests are treated fairly and respectfully.Dear Joshua.Your feedback is invaluable, and we will be taking steps to improve our services. Should you reconsider and give us another chance, we would love the opportunity to make things right. Thank you again for bringing these matters to our attention.Best regardsMathias Krimpelstätter Resident Manager