Note fondée sur 562 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
4,8 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Thea Neumann - Online Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Lieber Gast, tausend Dank für Ihre großartige Bewertung. Wir freuen uns riesig, dass Sie von unserem Komfort, sowie den erbrachten Serviceleistungen begeistert waren und Ihren Aufenthalt in unserem modernen Hause in vollen Zügen genossen haben. Die Zufriedenheit unserer Gäste liegt uns sehr am Herzen und ist für unser gesamtes Team, welches täglich daran arbeitet, es Ihnen an nichts fehlen zu lassen, die schönste Belohnung. Hoffentlich dürfen wir Sie schon bald wieder einmal willkommen heißen. Herzliche Grüße, Ihr Team von den H-Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Stefanie Bergforth – Online Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your positive review that you have written for our Hotel. We are pleased that you had a nice and pleasant time with us and hope to welcome you again soon in beautiful Salzburg.Your H-Hotels team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mai 2024 sur Expedia
Très bel hôtel. Excellent service. Très bien situé à côté du château Mirabell. Par contre la chambre n’a pas bien été nettoyée. Première journée ménage pas fait, deuxième journée, corbeille pas vider, bouteilles vides laissées dans la chambre, mouchoirs sur le comptoir…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mai 2024 par Stefanie Bergforth - Online Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you very much for the excellent rating of our Hyperion Hotel. On behalf of our entire team, I would like to thank you for the time you have invested in the review. We are pleased that you had a pleasant stay in Salzburg. Visit us again soon - we would be very happy.Best regards,Your H-Hotels team,
5 sur 5
par un voyageur

Just perfect !

Publié le 16 nov. 2023 sur Hotels
This hotel was just perfect. The location was perfect, beautiful place, polite and kind staff and amazing breakfast. Everyone were so helpful and kind, we were traveling with our dog and it was so amazing to arrive in to our room and see small gifts and amenities for our dog with a big bed… We hade also access to the lounge which was perfect for us since we had to attend some online meetings and the corner was very helpful! I highly recommend this hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 nov. 2023 par Anika Müller - Online Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Saghi, Thank you so much for your lovely word about your stay in our hotel. We are more than happy to read that our team could offer you a wonderful time. Hopefully we can welcome you soon again and until then we wish you only the best! Best regards, Your H-Hotels Team,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2023 par Stefanie Bergforth - Online Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Liebe Caroline,vielen Dank, dass Sie unser Hyperion in Salzburg besucht und so perfekt bewertet haben. Es ist immer wieder schön zu sehen, dass wir unsere Gäste in allen Belangen zufriedenstellen konnten. Wir freuen uns, wenn Sie eine schöne Zeit bei uns verbracht haben - hoffentlich Wiederholen Sie es irgendwann. Bis zu unserem Wiedersehen, wünschen wir Ihnen alles Gute.Ihr Team von den H-Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mai 2023 sur Expedia
Très bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mai 2023 par Thea Neumann - Online Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Pierre, We are delighted about your brilliant rating as it confirms that your abidance at our hotel was pleasant and our conveniences highly appreciated. Please come back soon and let us enable your next stay just as memorable. Warm regards, Your H-Hotels Team
5 sur 5
par un voyageur

Tres bien

Publié le 26 févr. 2023 sur Hotels
Tres bel hôtel, petit bémol etant le bruit de la ventilation qu'on pouvait pas couper, a part si on ouvrait la fenêtre (a 2 degrés dehors?)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2023 par Your team from the H-Hotels , Gestion de l’hôtel
Dear Marie,We are thankful for your recent stay and delighted about your amazing rating. How lovely to know that your time at our hotel was pleasant and associated with fantastic impressions. We would be more than happy to welcome you back again someday for another wonderful abidance with us.Best regards,Your H-Hotels Team,Thea Neumann - Online Reputation Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 déc. 2024
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Stefanie Bergforth - Online Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Lieber Gast,ihre Bewertung ist einfach wunderbar – vielen lieben Dank! Es ist uns sehr wichtig, dass sich unsere Gäste wohl fühlen. Schön, dass wir es geschafft haben, Sie mit unserem freundlichen Personal, unserem guten Service und der Qualität von uns zu begeistern. Ihre lobenden Worte geben wir sehr gerne weiter, denn Ihre Zufriedenheit ist der Verdienst aller Mitarbeiter. Wir würden uns freuen, Sie bald wieder in unserem Hotel begrüßen zu dürfen!Ihr Team von den H-Hotels,
3 sur 5
par un voyageur

Good 4* hotel. (But not 5*)

Publié le 22 oct. 2024 sur Hotels
Good facilities, BUT averge service. No gym, long check in period, no Netflix possibilities in the room, and many German speaking channels and two english news. Last - they didny have hot water in the last day and couldnt inform when they will.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Stefanie Bergforth - Online Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jonathan,Thank you for your feedback and for highlighting the positive aspects of our facilities. However, I am sorry to hear that certain elements of your stay did not meet your expectations.Regarding the gym, we do offer access to a nearby hotel with a fully equipped gym, just 10 minutes away. I apologize if this information was not communicated during your stay. As for Netflix, all of our TVs are equipped with a feature that allows you to connect your phone, so streaming your favorite shows is possible—again, I’m sorry if this option wasn’t clear to you.Lastly, I truly regret the inconvenience caused by the lack of hot water on your last day. While we worked quickly to resolve the issue, I understand how frustrating this must have been, and I apologize for any uncertainty about when it would be restored.Thank you again for your feedback, and I hope we can welcome you back for a more seamless experience in the future.Best regards,