Note fondée sur 756 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Expensive, tiny, noisy and bad customer service

Publié le 16 août 2024 sur Hotels
**Terrible Experience – Unreasonable Cancellation Policy, Tiny, Noisy, and Uncomfortable Rooms** I recently booked a 4-day stay at Hotel Markus Sittikus in Salzburg, and due to unforeseen circumstances, I needed to cancel 2 of those days. Despite giving them ample notice and explaining the situation, the hotel refused to make any arrangements or adjustments for the cancellation. Their rigid and inflexible policy showed zero concern for customer service or satisfaction. To make matters worse, the room itself was incredibly disappointing. It was as small as a cramped student dorm room, with barely enough space to move around. The TV set was outdated and practically unusable, making it impossible to relax and unwind after a long day. The bed was shockingly small and uncomfortable, which made for a terrible night's sleep. As if that wasn’t bad enough, the room was also super noisy. Every morning from 5 am to 6 am, a garbage truck would park right under my window, filling the room with loud noises and an awful smell. It was impossible to get any rest with this daily disruption. It's incredibly frustrating that they would rather take my money than accommodate a reasonable request. This lack of understanding and unwillingness to work with guests, combined with the subpar room quality and constant noise, leaves a bad taste in my mouth. I will never stay here again and would not recommend this hotel to anyone who values fair treatment, comfort, or decent customer service.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juill. 2024 sur Expedia
although there is no air conditioning each room is ptobided with a fan which is great. However, it would be better to have had an oscillating fan
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 mai 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 mai 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 août 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2021 sur Expedia
situation décor personnel
4 sur 5
par un voyageur

Ok

Publié le 20 juill. 2019 sur Hotels
Déçu par le hall de réception ok pour les chambres et le petit déjeuner pas de mini bar dans les chambres Surprenant pour un 4 étoiles! Quand on choisit centre-ville on se demande qui détermine le centre-ville ( je parle pour le site hôtel.com !)
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juill. 2019 sur Expedia
j'ai aimé sa situation dans Salsbourg je n'ai pas aimé l'escalier pour accéder à la réception
4 sur 5
par un voyageur de Ottawa, Ontario, Canada

Publié le 31 août 2018 sur Expedia
Bel hôtel proche de tout / Nice hotel close to everything
5 sur 5
par un voyageur

Bon séjour dans un bon hotel.

Publié le 14 avr. 2018 sur Hotels
Séjour très positif. Nous avons rencontré un petit problème lors du check-in et en avons fait part au personnel. La réaction a été très rapide et le problème résolu. Merci. L'hôtel est bien situé, à 2 minutes du château de Mirabell. La rue est calme et les chambres spacieuse. Je vous conseille la chambre 11 (chambre double) avec petit coin salon et balcon. L'hôtel dispose égalememt d'une terrasse/jardin. Enfin, nous vous conseillons sincèrement Salzburg qui est une très belle vill.