Note fondée sur 206 évaluations de clients
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4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Une vrai symphonie...
Publié le 15 sept. 2020 sur HotelsChambre bien décorée, lit très confortable, petit déjeuner varié et très bon, personnel chaleureux. Hôtel très bien situé pour visiter Salzbourg à pied
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2019 sur Expedia
Bel établissement, très bien entretenu.
Personnel à l'écoute, professionnel.
Un bémol sur la chambre, qui ne correspondait pas à ce que j'avais réservé. J'ai été installé dans une chambre secondaire attenante à une +grande donc mal isolée du bruit et très petite.
par un voyageur
Évaluation de l’hotel Mozart.
Publié le 28 juill. 2019 sur HotelsSéjour très agréable dans un hôtel très coquet ayant un personnel et une direction très agréables et une envie permanente de faire plaisir. Sa situation a 500 m de la vieille ville permet de dormir au calme. Seule la façade extérieure très banale de l’immeuble ne peut pas laisser imaginer la qualité de l’interieur. Très bon séjour.
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Very nice room and updated bathroom with shower. Refrigerator with trendy coffee and tea service was a nice treat!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Giulia, Numa Guest Experience Team , Gestion de l’hôtel
Dear Tracy,We are thrilled to hear that you had a great experience with us. Your kind words are greatly appreciated and we look forward to seeing you again soon!Best regards,
par un voyageur
Publié le 14 sept. 2024 sur Hotels
Again easy to get in and we got early check in which was a nice bonus! Rooms spacious and fittings decadent. Comfortable bed. Gorgeous bath at the end of the bed was a wonderful relief with the unexpected cold weather. Close to all attractions. Only question is that a toaster for breakfast would be great. Otherwise fantastic stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Giulia, Numa Guest Experience Team , Gestion de l’hôtel
Dear Lyn,We want to thank you for your kind words! We are thrilled to hear that you enjoyed your stay and had a good time at Numa. We look forward to welcoming you back for many more such seamless and soulful experiences in the futureBest regards,
par un voyageur
Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 30 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Disastrous check in
Publié le 11 juill. 2024 sur HotelsThis place has no reception and I was not sent any email with instructions. Luckily a cleaning person let me in, and a hotel guest explained to me how checkin worked. I had to call the chain's call center, where they sent me a link where I had to provide some information and had to scan my ID, but that did not work with Firefox. Then I tried Chrome, and luckily that worked, so finally I was able to get the code to enter my room. Worst checkin experience ever!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par Numa Guest Experience Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your feedback. We are sorry your stay did not meet your expectations. Our property is managed digitally by a centralized guest experience team, and therefore we do not have a reception on-site but we are available 24/7. Please let us know if you would like to discuss this personally, and we will get in contact with you.Best regards,