Note fondée sur 949 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,9 sur 5
75 % des clients le recommandent
2,9 Propreté de la chambre
3,1 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 avr. 2024 sur Expedia
La salle de bain était salle nous nous sommes lavés avec nos gougounes
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 avr. 2024 par ABVI, Gestion de l’hôtel
Patricia,It's unfortunate your stay with us was not a 5 star experience. We do thank you for taking the time to post a review based on your stay with us and we hope you allow us another opportunity to provide you with a clean safe room for your next visit.
2 sur 5
par un voyageur

A fuir.

Publié le 9 avr. 2024 sur Hotels
Aspect extérieur repoussant, sale. Chambres méritant un gros rafraîchissement. Éclairage de la chambre ne fonctionnant pas. Aucune réaction de la réception. Rien à faire. Aucune isolation phonique. Les clients sortent en pleine nuit pour discuter devant les portes. Établissement à éviter. Impossible de dormir.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 avr. 2024 par ABVI, Gestion de l’hôtel
J,It's unfortunate your stay with us was not a 10 star experience, we do appreciate you taking the time to post a review based on your experience with us and we hope you give us an opportunity to increase your rating.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 mars 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mars 2018 par GSR Represenative, Gestion de l’hôtel
Thank you Yves for taking the time to review your stay with us
4 sur 5
par Gilles

Correct mais breakfast a améliorer

Publié le 4 mai 2017 sur Hotels
Chambre correcte En face du parc d'attraction splasdown Petit dejeuner pas assez varié
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
the room was disgusting. not clean roaches.bed unmaid. there was no toilet paper no towels or toiletries. no ice bucket. The guy asked for a card to put a hold for deposit well there room was disgusting unclean we checked out on time and they still kept my deposit on top of that charged extra for no reason at all. pretty much they stole money from me it was the worst stay of my life. some crazy guy was banging on my door all night long might i add. horrified
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Shawn , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We’re sorry to hear about your experience. Please reach out to our customer service team directly so we can address these concerns further.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par John, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We're glad you enjoyed your stay overall. We appreciate your comments and will work on the areas you mentioned to make future visits even better. Hope to welcome you back soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Sean, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We're glad you enjoyed your stay overall. We appreciate your comments and will work on the areas you mentioned to make future visits even better. Hope to welcome you back soon!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
There is no toilet paper dirty towels roaches the place look like it hadn't even been cleaned up
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Sean, Gestion de l’hôtel
We’re truly sorry to hear about the issues you encountered. Cleanliness and comfort are top priorities for us, and it’s clear we fell short. Your feedback is important, and we will address these concerns with our team immediately to ensure they are resolved.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Breakfast was good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par John, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear you had a positive experience. Your feedback means a lot to us, and we look forward to welcoming you back soon!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par ABVI, Gestion de l’hôtel
Destiny,It's unfortunate your stay with us was not a 5 star experience. We do value your feedback and would like to know what caused this rating so we may address it. Thank you for taking the time to post a review.