Note fondée sur 971 évaluations de clients

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2,8 sur 5
70 % des clients le recommandent
2,7 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 févr. 2020 sur Expedia
Il n’y avait on s’est fait rembourser car on n’as pas rester
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 févr. 2020 par BL, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We are sorry that we failed to exceed your expectations.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2019 sur Expedia
Dans l'ensemble c'etait plutot bien (pour 1 motel), bien entendu, etant au rez-de-chaussee, pas d'intimite pour la chambre, comme c'est un motel et donc les voitures se garent devant les chambres et le passage des gens devant la chambre (donc devant la fenetre de celle-ci...), mais niveau qualite-prix cela reste tres bien (chambres tres spacieuses)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2019 par /sr, Gestion de l’hôtel
Bonjour Anonymous, Je vous remercie pour votre avis sur notre propriété. Je vous remercie pour vos commentaires. Je ferai en sorte de partager avec toute notre équipe. Je vous remercie d'être notre invité. Bonne journée! / sr
4 sur 5
par un voyageur

Good and comfortable

Publié le 13 févr. 2022 sur Hotels
It was so good, guys were pretty nice and friendly. It was so easy, the only think maybe the smell of cigarette was intense...but It was the only thing
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2022 par Sincerely, ES- Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Laura, The fact that you took the time to write such a thoughtful review on your stay with us is really appreciated. Our top priority is to ensure that every guest is pleased and satisfied. We are overjoyed to hear that your stay with us went well. Hopefully, in the future, we'll have more nice encounters with you!
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 févr. 2022 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2022 par CM - Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jorge, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We always strive to provide a great experience to our guests, so please let us know if you have any feedback or suggestions that can help us out. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use it to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Sincerely,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 janv. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 janv. 2022 par Sincerely, ES- Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Cynthia, Thank you for giving our hotel a perfect 10 rating for your stay. Your review gave our team more confidence, and we're glad to hear that we met your demands correctly. It will be a pleasure to serve you again very soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 janv. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2022 par Sincerely, ES- Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Justin, Thanks for taking the time to rate your stay at our hotel. Due to your rating, our team's confidence has grown, and we're pleased to hear that we fulfilled your expectations. We hope to share more satisfying experiences with you again sooner!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 janv. 2022 sur Expedia
Burn holes in linens. Room smelled terrible. Tub was filthy.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 janv. 2022 par CM - Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Nicole, Thank you so much for leaving us a review. I apologize for the unmet expectations. We have trained our staff to put careful attention to details and ensure that every part of the room is clean. Rest-assured we will discuss this incident with housekeeping, and make sure this never happens again. We hope to see you again and give you a more satisfactory stay. Sincerely,
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 janv. 2022 sur Hotels
The website offers free Wi-Fi and free breakfast. There is no free breakfast at all and of the 6 days I was there, the Wi-Fi worked part of 2 days. I had to make arrangements in a temporary office to do my work.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 janv. 2022 par CM - Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Terry, Thank you for leaving us a review. I am so sorry about the discrepancy on the website and what we could actually offer in the hotel. We are still quite limited by the current circumstances, but rest assured that we are working on handling these challenges better. I hope that we can still get another chance to better serve you. Sincerely,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 janv. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 janv. 2022 par CM - Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear suad, Thank you for leaving us a rating. We value your feedback. If you have the time to discuss any issues you might have encountered during your stay, or any suggestions that can help us improve our services, we would be happy to hear you out. Sincerely,