Note fondée sur 823 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Parfaitement située à prix abordable !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Jean,Nous sommes ravis que vous ayez apprci notre emplacement central et nos tarifs comptitifs ! Nous esprons vous accueillir á nouveau lors de votre prochain voyage dans la rgion.
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Gilles,Thank you for sharing this rating, and we welcome you to visit us again anytime.
par un voyageur
Publié le 14 janv. 2023 sur Expedia
on a payé cet hotel par expedia et ils m'ont débité à nouveau un autre montant puis m'on credité une partie . en gros ils m'ont repris 15 dollars et je ne sais toujours pas pourquoi.
chambre classique et petit dej inexistant contrairement aux photos
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 janv. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Marina, Thank you so much for sharing your review and giving us an honest look at the guest experience in our hotel. I do hear your suggestions for improvement for the room and surroundings. I apologize if you did not feel that our housekeeping met your own standards of cleanliness, though our own standards are very high and include checking up to ensure that rooms are as clean as can be. We hope to see you again soon and to impress you with our continuous improvements.
par un voyageur
Publié le 12 oct. 2022 sur Expedia
accueil particulièrement déplaisant; photo sur expedia ne correspondant pas à l'établissement; équipement défectueux
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Alain, We are always striving to improve our offerings and that is why your input is so important. Thank you for sharing your feedback pertaining to your experience at our hotel. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.
par un voyageur
Très déçu !
Publié le 18 août 2022 sur HotelsHôtel miteux, proche du centre ville mais très mal fréquenté, au milieu des sans abris ...
Parking payant, 15 dollars !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Bernard, Thank you for taking the time Your feedback is especially important to us, and I am saddened to hear of your experience. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. We continuously strive to meet your needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.
par un voyageur
Publié le 23 mai 2022 sur Hotels
Perfect situation. Walking distance from Riverwalk.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Jean-Philippe,
Thank you for sharing your experience with us. We appreciate the input referring to our hotel. I hope you will return to enjoy a memorable and exceptional experience.
par un voyageur
Publié le 18 déc. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 déc. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Mercedes,We're thrilled to hear you had a wonderful stay with us! We hope to welcome you back soon for another fantastic experience.
par un voyageur
Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
I like the area because it’s close to San Antonio Downtown. It’s cheaper and worthy. Also the breakfast is good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Diego,We're pleased to hear you enjoyed our convenient location near San Antonio Downtown and found value in your stay. It's great to know that you appreciated our breakfast offerings as well. We strive to provide an enjoyable experience for all our guests. Thank you for sharing your feedback with us.
par un voyageur
Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
Breakfast bad no tea and bad coffee no grit ,dirty
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Bertil,We apologize for any inconvenience caused during your stay. We value your feedback and will address these concerns with the team. We strive to provide a variety of options for all guests to enjoy their breakfast experience. Thank you for sharing your thoughts with us.
par un voyageur
Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
Sehr sauber, nette Mitarbeiter,
Lediglich über 16Dollar Parkgebühren würden mich abschrecken. Leider kein Pool.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Antje,Wir freuen uns, dass Sie unsere Sauberkeit und unser Personal positiv bewerten. Parkgebhren sind blich in Stadthotels, und wir bemhen uns, wettbewerbsfñhige Preise anzubieten. Bedauerlicherweise haben wir keinen Pool, aber wir hoffen dennoch, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt hatten.