Note fondée sur 880 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 oct. 2024
Very convenient location
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par Terry Hix, Gestion de l’hôtel
Thank you for Staying with us Gary. We look forward to seeing you again soon
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024 sur Expedia
Perfect location,
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par Terry Hix, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us Javier. We look forward to seeing you again during your next visit to San Antonio.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
paid for 2 rooms BUT had to pay double parking of $10 plus tax for 2 vehicles and double breakfast of $15.95 plus tax per person: 1 person did not have breakfast from my room but the other person from the other room did, it was only 2 people usually these are included in hotel stay, what I saved on room accommodations was spent on parking and breakfast
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par Terry Hix, Gestion de l’hôtel
Saundra, Thank you for sharing your feedback. We have adjusted our menu pricing to include all options. The parking revenue is to assist in the new security cameras that are being installed on 9/3. We are working through our additional opportunities since I took over 11 days ago as the new General Manager. I hope that you do give us another try to show you the level of service we can provide.
4 sur 5
par un voyageur

Novedades No favorables

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Ya me había hospedado antes, y ahora tienen un pequeño letrero que se si no lo ves, no te das cuenta que ahora cobran el estacionamiento y eso no lo dicen desde un inicio ni previo a reservar. El personal pasó hoy dos ocasiones a tocar la puerta y no dijeron nada, pero me despertaron. La habitación no tenía el membrete de no molestar o hacer limpieza. Y las almohadas, estaban no estaban cómodas, nada alcochonadas. Esta ocasión no me agradó todo eso, antes estaban muy bien.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par te, Gestion de l’hôtel
Le pido disculpas por las molestias ocasionadas durante su estancia. Asumí el cargo de Nuevo Gerente General hace 11 días. Estoy trabajando para restaurar y hacer crecer el Hilton Garden Inn hasta alcanzar el nivel de servicio esperado. Aprecio sus comentarios y espero que nos pruebe nuevamente en su próxima visita a San Antonio.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par Terry Hix, Gestion de l’hôtel
Thank you Scott for your review. We strive to provide excellent service. I look forward to seeing you again to make it 5 out of 5 next time.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
When my kids and I arrived to hotel., they gave us a room that had a horrible smell. Then after checking the room/bed I noticed bed bugs on the mattress. Terrible experience
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par Terry Hix, Gestion de l’hôtel
Brenda,I do apologize for your experience. We are actively working on these issues. I just took over as the General Manager 11 days ago and I assure you that on your next visit to San Antonio, we will have these areas addressed.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Exclente todo
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Priscilla Lopez, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review! we know there are any Hilton hotels in San Antonio, and we genuinely appreciate you choosing the Hilton Garden Inn at the Rim.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Great place
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Priscilla Lopez, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review! We know there are many Hilton hotels in San Antonio, and we genuinely appreciate you choosing the Hilton Garden Inn at the Rim.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Priscilla Lopez, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review! We know there are many Hilton hotels in San Antonio, and we genuinely appreciate you choosing the Hilton Garden Inn by Hilton at the Rim.