Note fondée sur 870 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
77 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Kevin,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Christopher, Thank you for the 5-star rating! Natalie #Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Traveler,We extend our sincerest apologies for any inconvenience caused.Maz K.#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Terrible!

Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
Never staying there ever again. When i went to pay they had the lobby doors locked. I had to pay through a tiny window. Then they have this thing about paying $25.00 before you stay and 1x u check out they have to go upstairs and check your room. If they find the slightest thing wrong .. they will charge you another fee .. Ridiculous! The manager was very rude as well.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Amparo, We appreciate your valuable feedback. We are genuinely sorry to learn about your recent experience while visiting our property. Your satisfaction is of utmost importance to us, and we regret that we fell short of your expectations.We would like to better understand the specifics of what transpired and how we can make amends. Please contact us so that we can address your concerns promptly.Once again, we apologize for any inconvenience caused. Your feedback is instrumental in our continuous efforts to ensure an exceptional experience for all our customers.Thank you for your understanding.Natalie #team6
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
It was strange not being able to go into the front lobby area. The back door was kept open so anyone could really walk inside the hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Jose,Thank you so much for sharing your kind words. We work hard to make your visit the best experience possible. We look forward to seeing you again soon!Lilith#Team6
5 sur 5
par un voyageur

I would stay again

Publié le 14 juill. 2024 sur Hotels
My day was amazing. No noise I got to rest really well for work.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Jorge,We’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Lilith#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Natalie,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 juill. 2024 sur Expedia