Note fondée sur 939 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 22 déc. 2019 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 31 mars 2019 sur Expedia
Motel assez bien situé. Chambre spacieuse mais manque un frigidaire.
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Es lo peor que pude rentar porque apesta a humedad y no limpian bien es muy asqueroso ver sucio todo la peor experiencia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hola Eybi:¡Gracias por tomarte el tiempo de compartir tu opinión! Nos enorgullecemos de brindar un descanso nocturno confortable, por lo que siempre nos decepciona escuchar que eso no sucede. Si bien esta vez no cumplimos con tus expectativas, nos comprometemos a hacerlo mejor la próxima vez y te pedimos disculpas por cualquier inconveniente.Lilith#Team6
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Cory, Thank you for your rating. We strive to ensure every guest has a positive experience, and your feedback is important to us. If there is anything we can do to improve, please feel free to let us know. Natalie #Team6
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Jose, Thank you for the perfect rating! Natalie #Team6
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Mark, Thanks for your recent rating. Your input is highly valuable to us as we continuously strive to enhance our services. We hope your experience with us was enjoyable, and we would love to host you soon. If there are any areas where we can improve or if you have any suggestions for us, please do not hesitate to share them. Your feedback helps us ensure that we meet and exceed your expectations. Many thanks once again, and we look forward to your next visit. Natalie #team6
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Smelled musty and they just seem to be plain and could use some upgrades
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Jo, We appreciate your valuable feedback. We are genuinely sorry to learn about your recent experience while visiting our property. Your satisfaction is of utmost importance to us, and we regret that we fell short of your expectations. We would like to better understand the specifics of what transpired and how we can make amends. Please contact us so that we can address your concerns promptly. Once again, we apologize for any inconvenience caused. Your feedback is instrumental in our continuous efforts to ensure an exceptional experience for all our customers. Thank you for your understanding. Natalie#team6
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Expedia
I don’t like that the room smells of mold that was very uncomfortable for us to sleep with that smell.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Anallely,We are grateful for your feedback and are deeply sorry for the less-than-satisfactory experience you encountered during your recent stay with us. Your comfort and satisfaction are of utmost importance to us, and we are disheartened to learn that we fell short of your expectations.Maz K.#Team6
par un voyageur
clean and lovely staff
Publié le 29 juill. 2024 sur HotelsReally liked the staff here- which always helps to feel safe. Room was very clean. Near downtown and very near the market.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Joanne,We really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon.Maz K. #Team6
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Fernando, Thank you for the great rating!! We look forward to providing your future lodging needs. Kaur J. #team6