Note fondée sur 87 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
79 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 janv. 2023 sur Expedia
Établissement proche du centre, commerces, restaurants et transports accessibles facilement. Le propriétaire aimable, sympathique et attentionné qui n’existe pas à donner ses recommandations sur la ville et les activités et partager l’histoire de la maison.
5 sur 5
par un voyageur

A Slice of Heaven

Publié le 12 mai 2024 sur Hotels
Our stay was a slice of heaven! Everything was in top shape and clean. Would love to go back and have the same room.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mai 2024 sur Expedia
Much better than expected
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mai 2023 par Don, Gestion de l’hôtel
I'm glad you enjoyed your stay. We hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2022 sur Expedia
Love the beauty of this property. We had a very nice stay. Room clean and host was very nice. Location was an easy walk down the riverwalk to shops and places to eat. Very quiet neighborhood.
4 sur 5
par un voyageur

NOT a B&B

Publié le 25 juill. 2022 sur Hotels
I was upset to learn that while they are listed as a B&B no breakfast is included. You can get a "continental" breakfast with 24 hours notice for an additional fee. If you don't serve breakfast you are not a B&B but a boutique hotel and should advertise as such. Also, there is no pool as also advertised on Hotels.com.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 oct. 2020 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2020 par Don, Gestion de l’hôtel
Hi Derek: I'm so glad you enjoyed your stay. Please come see us again. We enjoyed hosting you. Don
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 avr. 2020
There were stains on the chairs in our room. It was advertised that there was a hot tub but it was filthy and in disrepair.
5 sur 5
par un voyageur

Charming stay

Publié le 25 févr. 2020 sur Hotels
Love it at Noble Inn. Such a charming place, would love to be able to try different room types. Service excellent. Would be back whenever I can.