Note fondée sur 181 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
Was a great little place
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 nov. 2024 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Hey, Buffy! Thank you so much for acknowledging our efforts and rating us positively. We shall never stop pleasing you with our services. Regards, Lisa
par un voyageur
Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
I stayed 5 total nights not even once the room was cleaned or bed made not even one time
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Author, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for bringing this to our attention. We sincerely apologize for the inconvenience caused during your stay. This is definitely not the experience we strive to provide our guests.
We deeply regret the oversight in not cleaning your room or making your bed throughout your entire stay. Rest assured, we have shared your feedback with the concerned team to ensure such lapses are not repeated in the future.
If there is anything else we can do to make it up to you or if you require further assistance, please feel free to reach out to us at guestsupport.na@oyorooms.com. We would be more than happy to assist you.
Thank you for choosing OYO Rooms and giving us an opportunity to improve.
Warm regards,
Team OYO
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 29 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
Thank you for rating us with such awesome words, Belinda! We will strive to keep up with your expectations every time. Regards, Barbara
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Great to hear this, Adam! Thanks for being part of our family and we will always strive to keep up with your expectations. Regards, Lisa
par un voyageur
Review oyo
Publié le 19 août 2024 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Hello Antonio, Thank you very much for your wonderful rating. When we see visitors enjoying our services, it gives us tremendous satisfaction. Keep allowing us to host you and we will make every effort to keep this smile forever. Regards, Lisa
par un voyageur
Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Perhaps one more piece of furniture for putting clothes.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Hello Julio, Thank you for giving us a shot and even more for leaving us this review. We will feel blessed to serve you soon again with even better, upgraded and improvised services. Have a great day ahead. Regards, Lisa
par un voyageur
Estancia de terror
Publié le 2 août 2024 sur HotelsLa habitación olía a mucha humedad, las toallas se veían sucias y las sábanas de la cama también se veían sucias, la alfombra también se ve que no
La limpian, el baño viejo le falta mucho mantenimiento, pareciera que solo yo estaba hospedada estuvo de terrror la estancia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Joey, Gestion de l’hôtel
Lamentamos mucho tu experiencia. Como visitantes, esperamos que todo sea perfecto. No te preocupes, hemos compartido tu opinión con nuestro equipo correspondiente de inmediato para que solucionen el problema. Esperamos poder servirte mejor en el futuro. Saludos, Joey
par un voyageur
Publié le 1 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Hello Albert, Thank you for sharing this valuable feedback. We are striving to provide consistent services to our guests. Wishing you a wonderful day ahead. Regards, Lisa
par un voyageur
Publié le 25 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Joey, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, Ernesto! We have shared the same with our concerned team and necessary steps towards improvement will be taken from our end. Regards, Joey