Note fondée sur 977 évaluations de clients
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3,3 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 24 avr. 2024 sur Expedia
Bien placé mais sans déjeuner et sans restauration à proximité
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2024 par Dannielle Rediresponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Cher André,Merci d'avoir pris le temps de répondre à notre enquête auprès des clients. Nous apprécions vos commentaires concernant votre récent séjour au RED ROOF PLUS+ SAN ANTONIO DOWNTOWN - RIVERWALK. Nous sommes heureux que l'emplacement vous convienne, cependant, nous sommes désolés que vous n'ayez pas trouvé de restaurant à proximité, cependant, j'ai pu en localiser dans un rayon de moins d'un mile de la propriété. Lors de votre prochain séjour, si vous rencontrez des problèmes pendant votre séjour chez nous, veuillez contacter immédiatement notre réception afin que nous puissions nous occuper du problème et garantir votre satisfaction. Les commentaires de nos clients sont toujours les bienvenus chez Red Roof car nous nous efforçons d'améliorer continuellement la qualité de nos services.Merci encore d'avoir partagé votre expérience. J'espère que vous reviendrez dans notre hôtel ou dans l'un de nos autres sites de marque à l'avenir.Sincerely,Dannielle Red Roof ManagementRediresponse Specialist
par un voyageur
Publié le 28 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2023 par Hotel Staff, Gestion de l’hôtel
Good Day Norelis, Thank you for reply and for staying with us.Thank you again.
par un voyageur
Publié le 3 nov. 2024
It was an easy check in process
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 nov. 2024 par Staff Member , Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking the time to send us your review! It is very much appreciated.
par un voyageur
Publié le 30 oct. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2024 par Staff Member , Gestion de l’hôtel
Thank you for your review.
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Expedia
staff was rude we couldn’t get towels we couldn’t get water our card key wasn’t working had to go get a new one three times our room didn’t have a fridge or microwave and the side doors to get in from the parking garage were always opened
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Staff Member , Gestion de l’hôtel
Thank you for sending us your feedback. Please accept our apologies for the inconvenience caused to you during your stay. Thank you for bringing it to our attention that the garage door was staying open so we could fix it right away. The room type you reserved was a standard room and does not come equipped with a fridge or microwave in the room, however we do have both appliances available for guest use in the coffee area of the lobby. In the same area you can also find a water cooler dispenser available.
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Hotels
Anteriormente no habiamos tenido queja alguna ya que nos hemos hospedado anteriormente, la habitacion no estaba del todo limpia. Esperemos q en nuestra proxima visita mejoren en la limpieza
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Nishaye RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Alejandro, Thank you for taking the time to tell us details about your experience at the Red Roof Inn PLUS+ San Antonio Downtown - Riverwalk. We sincerely apologize that our cleanliness did not meet your expectations, prompting your 6/10 score. We understand how crucial a clean and welcoming environment is for our guests, and we regret any discomfort or inconvenience you experienced. Please rest assured that we take comments like yours very seriously and are already implementing measures to ensure our standards of cleanliness are not only met but exceeded.Please know that we value you as our guest and appreciate your business. Thank you again for sharing your comments with us at Red Roof team. We look forward to hosting you again in the future.Very truly yours,NishayeRed Roof ManagementRediResponse Specialist
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Jonathan RediResponse Specialist , Gestion de l’hôtel
Hello Jaslynn, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF PLUS+ SAN ANTONIO DOWNTOWN - RIVERWALK and I appreciate your 10/10 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical to Red Roof as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,JonathanRed Roof Management RediResponse Specialist
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Puede estar mejor
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Jonathan RediResponse Specialist , Gestion de l’hôtel
Hola Ariel, Gracias por tomarse un momento para completar nuestra encuesta. El personal de RED ROOF PLUS+ SAN ANTONIO DOWNTOWN - RIVERWALK y yo agradecemos su puntuación de 4/5 después de su estancia. En el futuro, considere hacer comentarios adicionales a su encuesta para informarnos qué estamos haciendo bien y dónde podemos mejorar. Sus comentarios son fundamentales para Red Roof mientras nos esforzamos por ofrecer una estadía limpia, cómoda y basada en valores a todos los huéspedes.En su próxima estadía, si tiene algún problema mientras esté con nosotros, comuníquese con nuestra recepción de inmediato para que podamos solucionar el problema y garantizar su satisfacción. ¡Gracias de nuevo y esperamos que nos visite nuevamente en su próximo viaje!Atentamente,JonathanRed Roof Management RediResponse Specialist
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Britnai... was great 👍
She ensured the 2 rooms I booked were by each other.
She was a fast hard worker and excellent at attending to my needs.
I would recommend Red Roof!
I will be returning
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Jonathan RediResponse Specialist , Gestion de l’hôtel
Dear Nickey,Thank you for taking the time to complete our guest survey. We appreciate your comments regarding your recent stay at the RED ROOF PLUS+ SAN ANTONIO DOWNTOWN - RIVERWALK. It was great to see that you were pleased with the service provided by our staff Britnai, prompting your 4/5 score. Feedback from our guests is always welcome at Red Roof as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your comments with us. We look forward to hosting you again in the future.Sincerely,JonathanRed Roof ManagementRediResponse Specialist
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Expedia
No atentos recepcion No toalla en la propiedad No información amenidades
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Jonathan RediResponse Specialist , Gestion de l’hôtel
Estimado luis,Gracias por tomarse el tiempo de contarnos su experiencia en RED ROOF PLUS+ SAN ANTONIO DOWNTOWN - RIVERWALK. Lamento que tu experiencia no haya cumplido con tus expectativas. Acepte nuestras más sinceras disculpas por la falta de toallas y otras inquietudes destacadas que obstaculizaron su estadía. En Red Roof, nuestro objetivo es que usted confíe en nuestras capacidades para prevenir problemas similares en el futuro. Tenga en cuenta que lo valoramos como nuestro huésped y apreciamos su negocio. Esperamos que elija quedarse con nosotros nuevamente para que podamos tener la oportunidad de brindarle una mejor experiencia.Muy atentamente,JonathanRed Roof Management RediResponse Specialist