Note fondée sur 859 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
3,7 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur de Lake

Publié le 28 oct. 2024
Nothing special about the hotel but it was priced reasonable. It was clean and room was nice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 oct. 2024 par hotel staff, Gestion de l’hôtel
Thank you for your business and feedback we truly appreciate it.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par Chirell RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Dear Scott,Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the Red Roof Inn San Antonio - Airport and I are saddened to see your 4/10 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit Red Roof again on your next trip!Sincerely,ChirellRedroof ManagementRediResponse Specialist
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par hotel staff, Gestion de l’hôtel
Thank you for your business and feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
exelente
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par hotel staff, Gestion de l’hôtel
Thank you for your business and providing us with your feedback.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par hotel staff, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par hotel staff, Gestion de l’hôtel
thank you for your business
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Ok
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Hotel staff, Gestion de l’hôtel
Thank you for your business
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
Cumple con lo que aparece en la descripción
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Hotel Staff, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Hotel Staff, Gestion de l’hôtel
Thank you for your business
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Kamaria RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Dear Pedro,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your experience at the RED ROOF INN SAN ANTONIO - AIRPORT. We sincerely appreciate your comments and are happy to hear you had a great experience with us, prompting your 4/5 score. Positive guest feedback, like yours, is always an encouragement to all of our Red Roof staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Please know that we value you as our guest and appreciate your business. Thank you again for sharing your experience. We look forward to seeing you in your future travels.Sincerely,Kamaria Red Roof Management RediResponse Specialist