Note fondée sur 522 évaluations de clients

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3,5 sur 5
89 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Excellent

Publié le 20 janv. 2019 sur Hotels
Super séjour ...staff très accueillants ..... cuisine bien équipée....15 minutes du centre ville .....
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Great stay everytime I go for a visit I stay here. Its close to my appointments and convenient to near by stores and restaurants.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Yvonne General Manager, Gestion de l’hôtel
Will share with staff,Thank you for your feedback.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Expedia
I accidentally left my $350 Littmann stethoscope in its case in my rental car along with my $200 Beats charging case with one $99 earbud in it. I had to call SAPD to make a police report for nothing, despite having a $29 Apple Care insurance policy and there being cameras at the motel. I moved into a different hotel as soon as I could.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Yvonne , Gestion de l’hôtel
Sorry any inconvenience you may have experienced,Thank you for your feedback.
1 sur 5
par un voyageur

Infested with roaches!

Publié le 10 août 2024 sur Hotels
Woke up covered in roaches and when I turned the light on they were not only on the bed and pillows but they were EVERYWHERE! There was roaches on the Floors, walls, countertops, fridge, doors, even all over the bathroom too. Extremely disgusting, bed sheets and towels had stains, and AC unit was hardly working. When I told the front desk they’re was no apology or sympathy towards the situation. Cheap and nasty place. It’s better to sleep in your car than stay here.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Yvonne General Manager , Gestion de l’hôtel
Sorry for the inconvenience.thank you for your feedback
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels
There was no hot water that was my only problem
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Yvonne , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feed back sorry for the inconvenience .
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Yvonne , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Dirty, Noisy, Unsafe!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Yvonne , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.we’re sorry for the inconvenience
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Yvonne, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing studio 6 six flags. We appreciate your feedback!!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
Hot water issues on day two and when I asked when I would have it they lied telling me the entire site was without. They wanted me to believe that all the buildings ran on 1 tank when I watched them install new ones in the building across from my building. Better yet no one has hot water and not one plumber on site for the weekend. The GM was very rude when I asked for an adjustment for the inconvenience with a smirk and a very loud no. The place is a dump so go stay somewhere else
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Ken,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par yvonne General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for feedback will share with staff.