Note fondée sur 579 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 5 oct. 2024
I live in Boerne and occasionally put family in the Bevy. On a couple of recent occasions I could tell the staff were frustrated with computer issues and tasks. I let them know that their frustrations and impatience were visible in their demeanors and they lightened up.... this happened on my check-in September and my check-in October 3rd.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par Phillip G., Gestion de l’hôtel
Hello, I do apologize about that. I will follow up with my front desk staff. thank you choosing us to host your family when they are intown. we are honored to host them.
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2024 par Phillip G, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the wonderful rating!
par un voyageur de Rockport
Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Great place!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Phillip G, Gestion de l’hôtel
Thank you for the wonderful review!
par un voyageur
Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Wonderful place, would stay again!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par Phillip G, Gestion de l’hôtel
Thank you for the wonderful review!
par un voyageur de Austin
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Loved the stay here. Clean and they have great down pillows and duvets. We will be back for Thanksgiving and Christmas. It’s our new go to place to stay in boerne.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par Phillip G, Gestion de l’hôtel
Thank you for the wonderful review! We are glad to hear that you had a wonderful stay, We definitely look forward to your upcoming stay!
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par Phillip G, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 5 star review! I'm glad to see that your stay went well!
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par Phillip G, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 5 star review! I'm glad to see that your stay went well!
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par Phillip G., Gestion de l’hôtel
Thank you for the 10/10 review! I'm glad to see that your stay went well!
par un voyageur de Round Rock
Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Breakfast staff less than attentive but very nice overall
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par Phillip G., Gestion de l’hôtel
I do apologize about the breakfast staff, I will follow up with my Food and Beverage Director. So that no one else has to face the challenges that you faced during your stay. Thank you again and I do hope you give us another chance.
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Expedia
This is the best hotel we have stayed at in years!!! I wish they were all this good.