Note fondée sur 696 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
86 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
quiet
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Convenience
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Thumbs up

Publié le 2 août 2024 sur Hotels
Very comfortable clean room they do a nice job outside with the landscaping very grateful for the excellent air conditioning at this time of year would definitely recommend this hotel
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Duty and noise
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Juan,We're sorry to hear about any cleanliness or noise concerns during your visit. Your feedback regarding these matters is gratefully received and will be discussed internally so that improvements can be made for the future. Thank you, and we hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
It was very clean
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 juill. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 juill. 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juill. 2024 sur Expedia
We had to register thru a window ? The room smell to cigarette , blankets old , noise from the upper floor people running, laughing, no breakfast, old food bread no coffee.very bad experience, parking was close to the water sprinklers.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juill. 2024 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Eufemia,We're sorry to hear that you didn't have a good experience with us overall. Please accept our apologies for any upkeep or cleanliness concerns during your visit, as both of these matters are incredibly important to us. All of your comments are gratefully received and will be discussed internally so that improvements can be made where necessary. Thank you, and we hope to see you again soon.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 juin 2024 sur Hotels