Note fondée sur 914 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Stratégique
Publié le 8 juin 2018 sur HotelsEndroit stratégique pour ceux qui viennent de l’aéroport et qui monte sur Las Vegas le lendemain!
Tous est à proximité du repas au shopping!
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Muy limpio y organizado, muy fácil movilizarse
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you so much for giving us such a wonderful 5-star rating with gratifying comments! We’re thrilled to hear that you were pleased with our services and accommodations. Your feedback means a lot to us and we look forward to the opportunity to welcome you back in the future.
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Excellent stay. Room was very clean and crisp. Minimalistic but cozy and organized. Housekeeping deserves praise, thank you.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We're delighted to hear that you enjoyed your stay and found the room clean, cozy and well-organized. Our housekeeping team will be thrilled to hear your praise they truly strive to maintain the highest standards. We appreciate your kind words and hope to have the pleasure of hosting you again soon!
par un voyageur
Publié le 1 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Hi Charles,We appreciate the 8-star rating of your stay. However, our goal is to make our guests 100% satisfied. Therefore, we welcome your ideas and suggestions for your future stay. We would love to host you again.
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Hi Logan,It is heartwarming to see such a wonderful rating. We truly appreciate you taking the time to rate your experience. We hope you will come back to see us again on your next trip to the area!
par un voyageur
Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Hi Justin,Greetings! Our team is delighted to have provided you with suitable accommodation for your trip here. We are happy to see this awesome 10-star rating and we hope to welcome you back again before long.
par un voyageur
Excelente
Publié le 26 juill. 2024 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you keenly for your perfect 10-star rating and comment! Your satisfaction means the world to us and we are thrilled to have exceeded your expectations during your stay. Your glowing rating inspires us to continually strive for excellence and we cannot wait to create more memorable moments for you in the future.
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Hi Jennifer,We regret receiving your 2 out of 5-star rating, as it doesn't align with the experience we strive to provide. Please share detailed concerns so we can promptly investigate and improve for your next visit.
par un voyageur
Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Hi Ben,We appreciate your business and your time for rating your stay. If you wish, you can share your experience in detail and let us know about the pros and cons. We welcome our guest's feedback, both positive and negative, to improve our services.
par un voyageur
Publié le 19 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Hi Eleana,We are sad to see this 1-star rating. We never want our guests to have a bad experience. I request you to kindly share your issues in detail and give us another chance to improve our services.