Note fondée sur 74 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
4,7 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,9 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
It was clean and staff are hardworking.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
Need to provide addition parking passes but overall a great stay
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Hotels
The room itself was fine. The exterior of the property has homeless people living in the bushes and doing drugs. The staff, BIG ZERO, i forgot my tablet in my room and went the next day to get it. The front desk said nothing was turned in. I checked location and someone was using it a couple towns over in Fontana. Not trustworthy staff
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2024 sur Expedia
Great hotel!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 sept. 2024 sur Hotels
I have stayed at this property a few times when it was the Country Inn and Suites. This was my first time staying under Sparks. Not much changed, but I thought there should at least be 1 - 2 chairs in the room, and maybe a coffee maker. Silly as this may sound, the cord on the blow dryer is way too short. II did like when a hot breakfast was offered.
5 sur 5
par un voyageur de Santa Clarita

Publié le 31 août 2024 sur Expedia
Great stay.
3 sur 5
par un voyageur de New Castle

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 août 2024