Note fondée sur 910 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 13 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2023 par PHILIP, Gestion de l’hôtel
Hello Fabienne, Thank you so much for your feedback. We appreciate your time. You are always welcome back.
par un voyageur
Publié le 7 août 2023 sur Expedia
Hôtel moins cher que les autres car plus loin des secteurs intéressants, mais pour nous, marcheurs en santé, ca ne nous a pas déplut. loin de l'activité touristique (avenida Del Mar et Pier San Clemente). quand même propre, mais la douche coulait et ils ne faisaient pas le lit lors de l'entretien de la chambre. Lit confortable. Nous avons bien aimé San Clemente car c'est un endroit paradisiaque (ville, plage, océan, surf).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2023 par PHILIP, Gestion de l’hôtel
Hello Cecile, Thank you for your feedback. We appreciate your time. Sorry for the inconvenience. We will provide you a better experience next time.
par un voyageur
Publié le 19 nov. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 nov. 2024 par PHILIP, Gestion de l’hôtel
Hello Daniel. Thank you so much for your feedback. We appreciate your time. You are always welcome back.
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
The staff was friendly and professional. Couldn't get a decent cup of coffee. Rooms are not in great shape.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par PHILIP, Gestion de l’hôtel
Hello Naomi Thank you for your feedback. We are really sorry for the inconvenience happened during your stay. We will take care of your comments and will surely provide you a better experience next time.
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Hospitality great, room and view amazing, pool looked a little worn down as well as big bathtub in our room. We enjoyed the breakfast, too
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par PHILIP, Gestion de l’hôtel
Hello Juliana, Thank you for your feedback. We are really sorry for the inconvenience happened during your stay. We will take care of your comments and will surely provide you a better experience next time.
par un voyageur de Bell Gardens
Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
I did
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par PHILIP, Gestion de l’hôtel
Hello Rhonda, Thank you for your feedback. We appreciate your time. You are always welcome back.
par un voyageur de Bell Gardens
Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
They had free breakfast. And free hygiene products.
The hotel has constant homeless and vagrants hanging out. Room, light didn’t work in bathroom, no tv service, was suppose to get $20 knocked off price. No Non guests using facilities water, electricity . Basically paying for them to use amenities I’m paying for
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par PHILIP, Gestion de l’hôtel
Hello Rhonda Thank you for your feedback. We are really sorry for the inconvenience happened during your stay. We will take care of your comments and will surely provide you a better experience next time.
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
I love the location. Also the breakfast if great.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par PHILIP, Gestion de l’hôtel
Hello Bradford, Thank you do much for your feedback. We appreciate your time. You are always welcome back.
par un voyageur
CR
Publié le 15 sept. 2024 sur HotelsIt was great
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par PHILIP, Gestion de l’hôtel
Hello Carmen, Thank you so much for your feedback. We appreciate your time. You are always welcome back.
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par PHILIP, Gestion de l’hôtel
Hello Katie, Thank you so much for your feedback. We appreciate your time. You are always welcome back.