Note fondée sur 157 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
90 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 août 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Never made canceal now waiting for refund
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Disgusting
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juill. 2024 sur Expedia
Again, never disappoints. Simple clean comfortable space. House of Trestles offers more than I need. The areas I use are a cool vibe and I feel at home. Thanks for a great week
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juill. 2024 sur Hotels
They told me not to come when I had a question about receptacle for my C-PAP device.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 juin 2024
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 mai 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 avr. 2024 sur Expedia
The room was clean and comfortable. Staff was very friendly. This space is very cool and hip. Bathrooms could use some attention (toilets were bady soiled with yellow stains and brown „stuff” and some tp was available only in two stalls), but for the price I think it was a great value. I had some neighbors that decided to have a couples fight at 11pm that ended up with solid screaming and crying and then they decided to listen to some music full on. I finally got up and asked them to keep it down. There’s no staff on site to help so something to consider. Overall, very pleasant stay and I’d recommend it to anyone that doesn’t have very high expectations, but is looking for clean, safe and cheap place to stay.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 avr. 2024 sur Expedia
Very poor in service & amenities. Absolutely will never return.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 avr. 2024 sur Expedia
nothing to complain about.