Note fondée sur 1 398 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Alyssa, It is delightful to know that your experience at the Best Western Plus Island Palms Hotel & Marina was enjoyable. We are glad you found our excellent accommodations and convenient location to be a great choice when visiting. Thank you for your generous rating. We hope to have the pleasure of welcoming you back again soon.Barbara Thompson,General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Très bon séjour

Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
Très bien situé, hôtel calme propre et agréable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We are delighted that you liked our prime location and appreciated our peaceful atmosphere at Best Western Plus Island Palms Hotel & Marina. Thank you for highlighting our well-maintained property. We are grateful for the generous rating. We look forward to seeing you again soon.Barbara Thompson,General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Danny, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 10-Star review!
5 sur 5
par un voyageur

Superbe hôtel sur la marina

Publié le 15 août 2024 sur Hotels
Magnifique hôtel donnant sur la marina 2 piscines 2 jacuzzis ,notre chambre avec cuisine équipée était vraiment sympa et pratique et la terrasse exceptionnelle
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Danny, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 10-Star review! We hope you return again someday.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
Endroit magnifique tout simplement !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Danny, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 5-Star review!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2022 sur Expedia
Très bel endroit, propre, vu sur la marina.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Naomi, Thank you for staying with us at Best Western Plus Island Palms Hotel & Marina. We are delighted to learn you liked our spotless hotel and had a pleasant stay. We appreciate your business, and we look forward to seeing you soon.Barbara Thompson, General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Bon rapport qualité prix

Publié le 6 févr. 2022 sur Hotels
Grandes chambres, agréables à vivre, disposant d'une cafetière et d'un micro-onde. Hôtel bien situé sur Shelter island, ambiance balnéaire relax, la base militaire fait un peu de bruit, mais ça ne nous a pas dérangés. Jacuzzi et piscine agréables.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 févr. 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Best Western Plus Island Palms Hotel & Marina for your recent stay. We are thrilled to know we could offer you our ideal location and spacious, well-equipped accommodations, in addition to thoughtful amenities, all for a great value. We appreciate your additional comments regarding the military base, and we are grateful for your understanding and patience. It was a pleasure to host you, and we look forward to welcoming you back whenever you are in the area. Barbara Thompson, General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 déc. 2024
Loved the property. Would stay again if in the area!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 déc. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Odessa, Reviews like yours make all of our efforts worthwhile. Our associates work hard to ensure that every guest has an exceptional stay; therefore, we are delighted we exceeded your expectations. It is always a joy to see our guests are excited about returning; we are looking forward to it. Thank you for choosing Best Western Plus Island Palms Hotel & Marina.Barbara Thompson,General Manager
3 sur 5
par un voyageur de SANTEE

Publié le 10 oct. 2024
On check in I mentioned that my partner was wheelchair handicapped, she still put us in a room that required us moving over uneven unpaved ground to get into our room. On check out, the counter person compensated us for our inconvenience and the fact that no one came after our calling the desk to help with a desk light that would not come on.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Kim, Thank you and your son for being our guests and for sharing your review. We sincerely apologize for the concerns you had with your accommodations and the service issues you experienced. We always want our guests to have an exceptional stay in all areas; therefore, we regret that this was not your experience. Thank you again for your feedback. On a positive note, we are glad that you liked the way our staff handled this situation and appreciated the compensation we have provided. We hope you feel more comfortable with our attempt to resolve this and, in some way, help restore your confidence in our hotel. We hope to have the opportunity to welcome you both back for the outstanding stay you deserve.Barbara Thompson,General Manager
5 sur 5
par un voyageur de Round Lake

Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
Nice place in quiet area but still a quick Uber downtown
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Ashlyn, We appreciate you mentioning how our quiet yet convenient location made your stay with us a memorable experience. It was a pleasure to host you at Best Western Plus Island Palms Hotel & Marina, and we look forward to welcoming you back soon.Barbara ThompsonGeneral Manager