Note fondée sur 828 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Hôtel vieillot et mal insonorisé (on entend la télévision de la chambre mitoyenne comme si on y était).
Le petit déjeuner est correct et le quartier, bien qu’excentré, est sympa avec la marina.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Jacky, Gestion de l’hôtel
Hello Thibaut,Thank you for taking the time to comment on your recent stay. We appreciate your patronage and your feedback. We hope you had an overall pleasant and that we get the chance to host you again in the future.Kind regards,
par un voyageur de Québec
Publié le 27 avr. 2024 sur Expedia
L’emplacement et la propreté de la chambre!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 avr. 2024 par Jacky, Gestion de l’hôtel
Hello Ann,Thank you for taking the time to leave a comment regarding your recent stay with us at the Comfot Inn atthe Harbor! We appreciate your patronage and your feedback. We look forward to hosting you again in the future!Kind regards,
par un voyageur
Publié le 26 oct. 2023 sur Expedia
Rien
par un voyageur
Publié le 22 mai 2023 sur Expedia
transport en commun inexistant. bruyant autour,entend la tv, bebe qui pleure,jeu en dessous de la porte qui laisse passer la lumiere
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mai 2023 par Jacky, Gestion de l’hôtel
Dear Christian,Thank you for taking the time to comment on your stay. we appreciate your feedback. We hope to have the chance to properly host you in the future.Kind regards,
par un voyageur
Publié le 31 janv. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 févr. 2023 par Jacky, Gestion de l’hôtel
Dear Cindy,Thank you for taking the time to comment on your recent stay. We hope you had a pleasant visit to the area and that you will consider staying with us again in the future so we may provide you with a superior and satisfying stay.Kind regards,
par un voyageur
Publié le 28 mai 2022 sur Expedia
Près du port, parfait pour la marche.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2022 par A J and Staff , Gestion de l’hôtel
Hello Gerardo,
Thank you for taking the time to comment on your recent stay with such positive feedback. We hope you had a wonderful time visiting San Diego. We hope to see you again real soon.
Kind Regards, A J and Staff
par un voyageur de Gatineau QC Canada
Publié le 27 janv. 2020 sur Expedia
Nous avons particulièrement apprécié les services de Cristal à la réception.
C'est certain que nous retournerons à cet établissement à San Diego à la prochaine occasion.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 févr. 2020 par A J and Staff, Gestion de l’hôtel
Thanks for commenting on your stay with us. We are happy you were satisfied with our staff services. We hope you had a wonderful time in San Diego. We look forward to seeing you on your return to this area.
par Carole
Publié le 9 sept. 2017 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 13 nov. 2024
This hotel was in a great location. Restaurants nearby and close to the airport. I was there for four days and the hotel met my expectations!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 nov. 2024 par Amanda, Gestion de l’hôtel
Hello Gregory!Thank you for taking the time to provide us with your feedback! We are sincerely glad that you enjoyed your stay with us! We look forward to hosting you in the future!Kind Regards!
par un voyageur
Ok Stay
Publié le 10 sept. 2024 sur HotelsWe stayed in the same room a couple of weeks ago and it was better. This time the room was dirty, clearly the floor wasn’t cleaned before we arrived. The bedspread had drips of some hardened liquid on it. The room had an ant problem in the bathroom. The bed was pretty comfortable, and air conditioner worked well. Overall, it was an ok stay for the price paid, but think I’d choose a different option next time.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par Jacky, Gestion de l’hôtel
Hello Karen,Thank you for taking the time to comment on your recent stay. On behalf of the entire staff, I want to apologize for failing to exceed your expectations in regard to hotel accommodations and room condition. We appreciate your patronage and feedback and will be using it to make improvements to the services we offer. We hope for a chance to properly host you in the future.Kind regards,