Note fondée sur 955 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Superbe hébergement prêt de tout (shopping, restaurant et parcs d'attraction)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Diana,Thank you so much for choosing us for your recent stay! We are delighted that you gave us the opportunity to host you and hope that your time here was enjoyable.
par un voyageur
Publié le 19 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 1 juill. 2024 sur Expedia
Superbe hôtel, chambre et équipements neufs, très belle déco. Personnel sympa, possibilité de faire une lessive. Je recommande cet hôtel.
par un voyageur
Publié le 3 juin 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 29 avr. 2024 sur Expedia
L'hôtel a été complètement refait à neuf, les chambres sont propres, spacieuses et bien pensées niveau rangement.
L'hôtel dispose d'un parking avec pas mal de stationnement.
Le seul hic concerne le petit-déjeuner qui n'est pas assez varié. Mais on a aimé le fait de pouvoir faire nous-mêmes des gaufres.
C'est une très bonne adresse et pas loin en voiture du Vieux San Diego et du Zoo.
par un voyageur de EAGLE RIVER
Publié le 3 janv. 2025
Good breakfast and to airport. Just no airport shuttle
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 janv. 2025 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Gary,Thank you for sharing your feedback about your recent stay at Comfort Inn San Diego. We’re pleased to hear that you enjoyed our breakfast and found our location convenient for accessing the airport.We understand that the lack of an airport shuttle may have impacted your overall experience. While we currently don’t offer shuttle services, we’re always looking for ways to enhance the guest experience, and your input is invaluable to us. We hope to have the opportunity to welcome you back and exceed your expectations in the future.
par un voyageur
Publié le 25 nov. 2024
Not the greatest area
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 nov. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Lisa,Thank you for sharing your thoughts with us. We’re so happy to hear that you enjoyed your stay at Comfort Inn and that our facilities met your expectations.We also appreciate your feedback regarding the surrounding area. While we strive to create a welcoming and comfortable experience within the hotel, we understand that the location may not have been ideal for you. Your input is valuable, and we’ll certainly keep it in mind as we continue to enhance our guests’ experiences.We hope to have the opportunity to welcome you back to Comfort Inn in the future.
par un voyageur
Publié le 23 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Aida Lee, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Trina,Thank you so much for your wonderful rating! We’re thrilled you enjoyed your stay and truly appreciate you taking the time to share your experience with us. We’re always striving to improve and hope we can make your next stay even better.We look forward to welcoming you back soon!Warm regards,
par un voyageur de Pune
Publié le 23 oct. 2024 sur Expedia
Excellent
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Aida Lee, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Nitin,Thank you so much for your wonderful feedback! We’re delighted to hear that your stay was excellent. It’s always our goal to provide a fantastic experience, and we're thrilled we could deliver.We can’t wait to welcome you back for another great stay!Warm regards,
par un voyageur
Publié le 23 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Aida Lee, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Ralph Anthony,I’m truly sorry to see your low rating. We strive to provide the best experience for all our guests, and it’s clear we fell short during your stay. Please feel free to reach out if you would like to share any specific feedback, as we’d appreciate the opportunity to improve.Thank you,