Note fondée sur 1 156 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Nous avions notre réservation et lorsque nous sommes arrivés à l’hôtel on nous a indiqué que l’hôtel était complet et nous avons étés obligés d’aller dormir ailleurs
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We look forward to your next stay with us. - Hotel Management
par un voyageur
Décevant et voleur
Publié le 31 août 2023 sur HotelsSoit disant petit déjeuner compris mais pour 2 alors que nous étions 3 nul part signaler
Facturer 24 dollars tarif adulte pour mon fils
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2023 par Hilton , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback
par un voyageur
Publié le 19 nov. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 nov. 2024 par NM, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking a moment to share your experience. I am pleased to hear you found the Hilton Mission Valley to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future.
par un voyageur
Publié le 23 oct. 2024 sur Expedia
Very clean, nicely appointed room. Conveniently located near restaurants, shopping, easy drive to the beach.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2024 par Wally, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your feedback, we appreciate it.
par un voyageur
Publié le 23 oct. 2024 sur Hotels
It was a nice stay room wasn't thoroughly clean as there were earrings on the floor and the bathroom wasn't truly clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2024 par Wally, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your feedback, we appreciate it.
par un voyageur
Publié le 23 oct. 2024 sur Expedia
Room was nice, and service was great, but the area around it was noisy and not peaceful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2024 par Wally, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your feedback, we appreciate it.
par un voyageur
Publié le 22 oct. 2024 sur Expedia
I thought that Hilton hotels were on the nicer side of hotel options. This room was very average. Bathroom needed a big clean - lots of gross marks on the walls. We had a disturbed night due to a trio of people arguing and physically fighting each other across the hallway from us.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We look forward to your next stay with us. - Hotel Management
par un voyageur
Publié le 21 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We look forward to your next stay with us. - Hotel Management
par un voyageur
Publié le 21 oct. 2024 sur Expedia
In general, the one night stay was just okay. Staff didn’t share any information other than our floor and room number. Usually they mention the check out time and WiFi information/process, but we got nothing this time around. Our hotel room door was jammed. We had to push really hard to close it and pull hard to open it. It needs repairs. Other than that I guess everything else was fine. Probably won’t stay again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We look forward to your next stay with us. - Hotel Management
par un voyageur
Publié le 21 oct. 2024 sur Expedia
There seems to be mold in the bathrooms that was just sealed over? Then, there was chipping of paint and general disrepair of some of the corners.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We look forward to your next stay with us. - Hotel Management