Note fondée sur 897 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2023 par Director of Rooms, Gestion de l’hôtel
Dear Pascal, Thank you so much for the perfect rating of your time at Holiday Inn San Diego - Bayside. It is always a pleasure to see when our guests enjoy everything we have to offer. We look forward to your return whenever you revisit the area.Warm regards,Rhinna B Meyer Director of Rooms
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 oct. 2022 sur Expedia
La complexe possède 2 bâtiments. Si on vous installe autour de la piscine, celui ci ressemble à un motel de deux étages. Si vous êtes malchanceux comme moi on vous installe dans ce bâtiment et dans une chambre qui est à 1 mètre d’un boulevard autoroutier. Évidemment le bruit est désagréable. Je vous conseille fortement avant de réserver de confirmer votre chambre dans le premier bâtiment (celui que nous voyons sur la photo). Sinon le prix est beaucoup trop élevé. Dans notre cas nous avions seulement une nuit de réserver et on arrivait au début de la nuit. Ainsi nous avons pu nous sauver :-))
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2022 par Director of Rooms, Gestion de l’hôtel
Dear Dominic, Thank you for taking the time to evaluate your stay. We are genuinely sorry we did not live up to the standards you should always expect from us. We will address the issues you outlined with our associates to improve going forward. We are committed to providing exceptional accommodations and service, so we apologize for falling short during your visit. We hope you will give us another chance whenever your travels bring you back to the area.Warm regards,Rhinna B Meyer Director of Rooms
4 sur 5
par un voyageur

Covid prend la place du service

Publié le 29 juill. 2022 sur Hotels
Bien dans l’ensemble, mais aucun clean up de la chambre en 10 jours, je trouve ca légèrement poche. de tout mettre sur le dos de la Covid quand tout le reste est ouvert au grand public ouin Covid a le dos large…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2022 par Director of Rooms , Gestion de l’hôtel
Nathalie, thank you for being our guest at Holiday Inn San Diego - Bayside. We are delighted to know your overall stay was pleasant. However, we regret your disappointment with the reduced housekeeping policy. It was a pleasure hosting you, and we look forward to your next visit. Warm regards, Rhinna B Meyer | Director of Rooms
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 déc. 2024
Enjoyed my stay and the area was quiet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 déc. 2024 par Director of Rooms, Gestion de l’hôtel
Dear Nancy, We are pleased to hear that you enjoyed your stay and appreciated the peaceful surroundings. We strive to create a comfortable environment for all our guests, and we hope to welcome you back to Holiday Inn San Diego - Bayside in the future for another pleasant experience.Warm regards,Rhinna B Meyer Director of Rooms
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 nov. 2024
Will never stay here again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 nov. 2024 par Director of Rooms, Gestion de l’hôtel
Dear Frances, On behalf of our entire team, we apologize for not meeting your expectations during your recent visit. Thank you for sharing your rating. We hope to have another chance to provide you with the outstanding hospitality you should receive every time you are our guest.Warm regards,Rhinna B Meyer Director of Rooms
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
Very friendly, clean and convenient
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Buffy, Maintaining a spotless and comfortable space is a top priority for us, and our housekeeping team takes great pride in their work. They will be thrilled to hear your feedback! Your support is truly appreciated, and we can't wait to provide you with another outstanding stay in the future here at Holiday Inn San Diego - Bayside.Warm regards,Rhinna B Meyer Director of Rooms
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Director of Operations, Gestion de l’hôtel
Dear Philana, We appreciate your gracious rating about your stay at Holiday Inn San Diego - Bayside. It means a lot for us to learn that we met all of your expectations. Thank you for being our guest, and we look forward to a future visit.Warm regards,Rhinna B Meyer Director of Rooms
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
Excellent stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Director of Operations, Gestion de l’hôtel
Dear Phil, Thank you for being our guest at Holiday Inn San Diego - Bayside. We always want to provide our guests with a comfortable stay, and a rating like yours serves as encouragement to all of us. It was our pleasure accommodating you, and we look forward to welcoming you back soon.Warm regards,Rhinna B Meyer Director of Rooms
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Valerie, We appreciate you taking the time to share your rating with fellow travelers online. It was a pleasure hosting your visit, and we look forward to welcoming you back to Holiday Inn San Diego - Bayside.Warm regards,Rhinna B Meyer Director of Rooms
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
Shuttle to airport was key!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Linda, We are delighted you had such an outstanding experience throughout our hotel and that you appreciated the convenience of our shuttle service. Reviews such as yours mean a lot! Thank you again; we look forward to welcoming you back to Holiday Inn San Diego - Bayside.Warm regards,Rhinna B Meyer Director of Rooms