Note fondée sur 1 104 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 13 nov. 2022 sur Expedia
Cet établissement est un trou à rats. J'ai dû changer de chambre dès mon arrivée parce que c'était sale, très sale. On m'a donnée une autre chambre, un peu moins sale. J'ai fait le ménage le lendemain parce que j'y restais 6 autres nuits. Pas de meubles dans la chambre, pas de séchoir à cheveux, pas de papier mouchoir. Aucune femme de ménage n'est passée au cours de mon séjour. Ce motel devrait être attribué aux sans abris. J'ai vu que le responsable du motel est un mexicain. Donc, conclusion: ceci explique cela.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 nov. 2022 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Hi Nicole,It is disheartening to hear about your experience. Our apologies for any issues in cleanliness that you encountered. Rest assured, your concerns will be noted and inspected by our housekeeping team. We would value another chance to impress you and we wish you safe travels.
par un voyageur
Séjour pas terrible
Publié le 10 oct. 2022 sur HotelsJe suis resté trois nuits dans cet hôtel, le ménage n'a jamais été fait, les serviettes jamais changées.
Hôtel bruyant, des individus traînant sur le parking en criant.
Dernière fois dans un motel 6.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 nov. 2022 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Hi Sebastien,It is disheartening to hear about your experience. Please accept our apologies for the issues you encountered. We will speak with our team to ensure that similar incidents will be prevented in the future. We hope you will give us another opportunity to provide you with a better stay.
par un voyageur
Publié le 7 mars 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mars 2022 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Dear Patrick,
We appreciate you taking the time to rate your stay. Rest assured, we’ll do our best to give you a 5-star experience next time around.
Until then, we’ll leave the light on. For you.
par un voyageur
Publié le 14 août 2024
Inadequate room suppies
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We are sad to hear that you found the room supplies inadequate. We’re committed to improving our guest experience and will review and address the issue promptly. We hope to see you again!
par un voyageur de District heights
Publié le 12 août 2024
clogged toilets, crackheads, parties in the pool area of 50 people, had to walk an old lady to her room because she felt unsafe... worst hotel I have evr stayed in... random men standing around all day...no parking at night,.. horrible location...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback about your stay with us! We sincerely regret your subpar experience at our property. This is generally not what our guests experience with us and we hope you give us a chance to make it better for you. These issues have been taken up with our management and we are taking committed steps to rectify them and ensure this does not happen again.
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Hi Angel,We are sad to receive a 4-star rating from you. Providing a positive experience to our guests is our goal and we regret that we fell short during your stay. Kindly share details about your concerns so we can investigate them effectively and make the required changes. Your feedback is invaluable to us and we hope for the opportunity to restore your confidence in our services on a future visit.
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Hair in shower,didn't know dogs could stay.neighbors dogs barked alot
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Hi Rita,I regret the hair in the shower and any inconvenience caused by the barking dogs, our housekeeping team will investigate the cleanliness issue immediately and take steps to minimize disturbances. I’m sad to hear you weren’t aware of our pet-friendly policy and I appreciate you bringing these concerns to my attention. We strive to create a comfortable environment for all our guests, including their furry friends and I hope we can make your next visit more enjoyable.
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Hi Javier,Thank you for a mindblowing 5-star rating. We are glad that you had a nice stay with us and always welcome our guest's ideas and suggestions. We would love to host you again.
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for an excellent 5-star rating. We are glad that you had a nice stay with us and always welcome our guest's ideas and suggestions. We would love to host you again.
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Hi Edwin,We appreciate your recent stay at our hotel! Your positive rating illuminates our day. Our team works diligently to surpass your expectations and we keenly anticipate the opportunity to host you again in the future.