Note fondée sur 987 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,9 sur 5
2,9 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
2,9 Confort de la chambre
2,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 oct. 2024
Mold in bathroom on floor and ceiling around the bathtub. Furniture in the room was in bad condition. The building itself was in very poor condition. The building should be condemned.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
We are sorry to hear you had these issues in the property. Thank you for your feedback.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
All employees were very friendly and helpful. But this place is old, nothing has been updated, furniture is pretty beat up, sheets were clean but obviously old, blankets had holes and bleach stains. No daily housekeeping. Air conditioner‘s leaked water on walkways. Noisy at night time.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, we appreciate your feedback.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Flea bag hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
We are sorry to hear your stay was less than satisfactory. Thank you for your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Shower / :(

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
We were put in a disabled room with the disability shower without us knowing. Shower device wasn’t great.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, we appreciate your feedback and hope to see you again in the future.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
The point was the overall cleanliness, and the building seems to be very old design.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
We are sorry to hear your stay was less than satisfactory. Thank you for your feedback.
2 sur 5
par un voyageur

Sad & Ghetto

Publié le 3 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
We are sorry to hear your stay was less than satisfactory. Thank you for your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
We are more than happy to have provided such a great experience for you and your loved ones. Thank you for your review, we appreciate your feedback and hope to see you again in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Expedia
I was expecting more but great stay overall
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, we appreciate your feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, we appreciate your feedback and hope to see you again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, we appreciate your feedback and hope to see you again in the future.