Note fondée sur 747 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
Chambre propre et hotel bien situé, cependant pas de ménage pendant notre séjour.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par GM - Charles Brown, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to post a review of your stay. It's great to hear that you liked the hotel cleanliness, friendly hospitality, service and facilities and that our accommodations met your needs. Thank you again for sharing your experience with us. We would love to see you again, should your travels bring you back to our area
par un voyageur
Publié le 29 déc. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 7 sept. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2023 par SureStay Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us a positive review! All the best to you and yours.
par un voyageur
Publié le 11 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2023 par SureStay Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us a positive review Mr. Raymond! All the best to you and yours.
par un voyageur
Bien situé.
Publié le 30 juill. 2023 sur HotelsUn hôtel très bien situé, avec le petit déjeuner compris.
La chambre est décorée de manière agréable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2023 par L'équipe SureStay, Gestion de l’hôtel
Merci beaucoup pour vos gentils mots et vos compliments. Je vous souhaite un bon voyage de retour et j'espère vous voir la prochaine fois.
par un voyageur
Nice hôtel, nice location
Publié le 18 avr. 2022 sur HotelsPerfect hotel for a short stay. The housekeepers who work there are very nice, their kindness is definitely an added value for this hotel. There is not much more to say... (I am Mr. Boudergui and I am still waiting for the reception of my paid deposit...)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 avr. 2022 par SureStay Hotel by Best Western San Diego Pacific B, Gestion de l’hôtel
Thank you for your warm and generous review! It was our pleasure to have you as our guest and it is guests like you who make our job enjoyable. We hope you received your deposit back. Safe travels and hurry back!
par un voyageur de Mountain View
Publié le 19 nov. 2024
Room had a slight odor when we first arrived. Like clothes left in the laundry too long but dissipated. The bed and pillows were clean and very comfortable. Slept really well
Staff friendly. Walls thin. Can hear neighbors talking, stomping above you at times and their music and TVs. Cant fault the motel for what its guest do. Bring earplugs.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 nov. 2024 par GM - Charles Brown, Gestion de l’hôtel
Dear Zelda, thank you for your review. . We take pride in this hotel and its amenities and sincerely appreciate the opportunity to serve you. . Thank you again for sharing your experience with us. We would love to see you again, should your travels bring you back to our area.
par un voyageur
Publié le 26 oct. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2024 par GM - Charles Brown, Gestion de l’hôtel
Dear Inge, thank you for your awesome review. We hope you come back and stay with us again.
par un voyageur
Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
It’s average
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par GM - Charles Brown, Gestion de l’hôtel
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future.
par un voyageur
Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
Cockroachs
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par GM - Charles Brown, Gestion de l’hôtel
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future.