Note fondée sur 1 836 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Hôtel de caractère très bien situé
Publié le 3 oct. 2022 sur HotelsHôtel de caractère très bien situé.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2022 par Gwen, Sales Coordinator , Gestion de l’hôtel
Hi Daniele, thanks for your kind review! We're happy to hear that you had enjoyed your stay, and we hope to welcome you back next time you're in town.
par un voyageur
Publié le 22 avr. 2022 sur Hotels
Un séjour très agréable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mai 2022 par Front Desk/Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you for providing feedback regarding your most recent stay! We are pleased to hear you enjoyed our historical hotel. We look forward to welcoming you back.
par un voyageur
Publié le 17 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 avr. 2022 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you for providing feedback regarding your most recent stay! We are pleased to hear you enjoyed our historical hotel. We look forward to welcoming you back.
par un voyageur
Trop cher pour ce que c'esy
Publié le 14 mars 2022 sur HotelsNous avons été placés dans une chambre à côté de la 4ème avenue, très bruyante le soir. Après avoir demandé de changer de chambre, nous sommes restés déçus de la chambre, plus petite et obscure. Pour le prix que nous avons payé, nous ne trouvons pas la qualité du service à la hauteur.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2022 par Seamus Jordan- Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Je suis désolé que votre expérience n'ait pas été parfaite. Vos commentaires sont appréciés et nous travaillerons pour nous améliorer à l'avenir.
par un voyageur de Gold Hill
Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Delightful hotel with lots of history. Within walking distance of everything!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Zoraida Diano - Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Jennifer,Thank you so much for the perfect score! We look forward to welcoming you back for another wonderful stay in the future!
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Zoraida Diano - Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Moises,Thank you for your feedback and for choosing to stay with us. We hope to have the opportunity to welcome you back for an even better stay in the future. Warm regards,
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Zoraida Diano - Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Stan,Thank you so much for the perfect score! We look forward to welcoming you back for another wonderful stay in the future!
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Hotels
This is such a beautiful hotel. The staff were very friendly and professional and the room was spacious and lovely. the bed was so soft and comfortable it was difficult to leave it in the mornings.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Zoraida Diano - Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Cinde,We are thrilled to hear that you had a beautiful stay with us! Thank you for your kind words about our friendly and professional staff, the spaciousness and loveliness of your room, and the comfort of our beds. We strive to create a welcoming and comfortable environment that makes our guests feel right at home, and it sounds like we succeeded with your stay.It's always a pleasure to hear that our guests enjoyed their time so much that leaving the bed in the morning was a challenge! We hope to welcome you back soon for another relaxing and enjoyable experience.
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Zoraida Diano - Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Wendy,Thank you for your feedback and for the 4 out of 5 rating! We’re glad to hear that you enjoyed your stay overall. If there’s anything specific that we can improve upon to make your next visit even better, please let us know.We look forward to welcoming you back!
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Zoraida Diano - Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
HI Jean,Thank you so much for the perfect score! We look forward to welcoming you back for another wonderful stay in the future!