Note fondée sur 1 053 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Nous avons vraiment apprécié notre séjour. Bien localisé pour faire beaucoup des activités à pied. La vie de quartier de la petite Italie nous a bien plu. Beaucoup de restaurants délicieux à proximité.
par un voyageur
Publié le 9 déc. 2023 sur Expedia
Personnel très accueillant et accomodant par contre chambre d'hôtel passable côté propreté. Très humide et quelques insectes aperçu. Sinon, secteur proche des moyens de transports et de l'aéroport!
par un voyageur
Publié le 23 nov. 2023 sur Expedia
par un voyageur de ste-thérèse
Publié le 9 oct. 2023 sur Expedia
Près de tout....
par un voyageur
Publié le 29 juin 2023 sur Expedia
Excellent rapport qualité/ prix
par un voyageur
Publié le 23 mai 2023 sur Expedia
Good
par un voyageur de Boisbriand
Publié le 31 mars 2022 sur Expedia
Perfect location, right beside Italy place, very very friendly people, clean and updated room, perfect for few days.
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Expedia
This was one of the worst hotel experiences I’ve had anywhere in the world. They checked me into a tiny, smelly room that only a heroin junkie could fall asleep in. And I’m not exaggerating. My headboard was against the wall that housed the elevator motor. It is hard to imagine that a hotel would have a room like that. I asked to change rooms and they said they were sold out. By midnight I couldn’t take it anymore so I booked a room at the Hilton online. I went to the front desk and asked for a refund and suddenly they said they actually did have a room. They wouldn’t give me a refund because they were offering a quiet room for me. I checked the room and it smelled like a chain smokers car. I had already paid the Hilton and my room was non-refundable so I just left. To add insult to injury I woke up and the hotel had charged an extra $2.32 fee to my credit card. I still don’t know what it was for. I urge everyone not to stay there.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Vince, Gestion de l’hôtel
Hello Kirk, we are disheartened your stay was not the best. We will address the issues you experienced immediately. Your refund has been issued for entire stay. Thank you for your feedback.
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Expedia
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Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Vince, Gestion de l’hôtel
Thank you Lori! Hope to see you again soon!
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
This is a very well located 3-star hotel. 3 stars because the room are plain and it his humid in the building, nothing dries from inside the room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Vince, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review Marc. Hope to see you soon!