Note fondée sur 115 évaluations de clients

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4,3 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 oct. 2019 sur Hotels
4 sur 5
par Efraim

Publié le 13 août 2017 sur Hotels
Personnel sympathique Besoin de rénover les chambres pour un 4 étoile
5 sur 5
par claudine de Jeumont

De belles vacances en famille

Publié le 13 août 2015 sur Hotels
Très bon accueil Petit déjeuner copieux Gentillesse du personnel et propreté de la chambre . Venise Murano et Burano : trop beau!!!Nous avons passé un séjour très agréable!
4 sur 5
par Gérard de France

lits individuels confortables

Publié le 15 août 2014 sur Hotels
Bonne impression générale si ce n'est que la clim ne fonctionnait pas, heureusement qu'il ne faisiat pas trop chaud dehors.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
Clean and calm family room. Really a lot of space. The room design looks quite aged.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Website pictures and actual hotel doesn’t match. Very poor condition and terrible customer service when we entered the hotel in the evening.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Sabrina - BW Park Hotel Continental, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Sharif,thank you for your review! It is very important for us to listen to the feedback of our Guests and in some cases clarify the dynamics of events.It was very kind of you to communicate with us before your arrival your wishes and requests and it was an honor for us to be at your disposal.Unfortunately, however, this review does not correctly state what happened, so allow us to point this out: the room you booked through Expedia was a classic type therefore you were assigned the same type of room you booked. You checked in in the early afternoon, only in the evening looking at our site you came down to the front desk accusing us of providing untrue photos of the property claiming that it was not the same hotel represented. At that point the staff simply showed you that the type you were showing us was the 'deluxe', thus a different type from the one booked. You were also shown your reservation where clearly it was spelled 'classic'. The front desk accommodated your wish to see the deluxe type and you were taken to the room to verify that it was to your liking, subsequently given the positive outcome we allowed you to change room on the same evening as per your request.Although it would have been permissible to charge the cost of the classic room for the entire night, a service you extensively used, we agreed to the change with only the cost of cleaning, with no surcharges or penalties. After asking if you were ready for the change we handed you the new key, a few minutes later we received your call: you no longer wanted to change the room. You decided to anticipate the departure without notice, in this case the cancellation was in penalty and again we allowed the latter to be free. We are sorry that your experience was not to your liking, we have done our best to fulfill your requests and wishes, and so we will continue to do for all our Guests and the esteem they have for us!We thank you again for giving us the opportunity to confront each other publicly!Kind Regards
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 août 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 juill. 2024 sur Hotels