Note fondée sur 289 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 4 juin 2023 sur Hotels
Nice bungalow, right on the beach
Clean, easy, parking and nice restaurant
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
It was dirty in some areas
par un voyageur
Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 10 juill. 2024 sur Expedia
You just can’t beat the view, the service and the room.
par un voyageur
Publié le 8 juill. 2024 sur Expedia
It was nice and comfortable.
par un voyageur
Publié le 30 juin 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 29 juin 2024 sur Expedia
It was so close to the beach. They provided tables and chairs to sit on.
par un voyageur
Publié le 16 juin 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 16 juin 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 15 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juill. 2024 par The team at Stella , Gestion de l’hôtel
Hola Hawley, Thank you for sharing your feedback. We understand the disappointment you felt when your reservation was canceled upon arrival. Our policy of not allowing pets on the property is in place due to past situations that have arisen, which led us to prioritize the comfort and safety of all our guests. This policy is clearly stated during the booking process to ensure transparency and avoid any inconvenience.Unfortunately, when it was discovered that you had brought two large dogs and attempted to bring them into our property, we had to adhere to our established guidelines and cancel your booking.We truly value all our guests and strive to provide a pleasant and comfortable experience. We appreciate your understanding and hope you will consider us for a future stay under our guidelines. If you have any further concerns or questions, please feel free to contact us directly.Warm regards,