Note fondée sur 548 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 29 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2023 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards,Customer Care Team
par un voyageur
Publié le 11 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2023 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards,Customer Care Team
par un voyageur
Publié le 29 mai 2023 sur Expedia
Bon hôtel mais mal situé malgré eux…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mai 2023 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Hi gregoire,Thank you for your feedback on your recent stay with us. We appreciate your positive remarks about our hotel. We understand that the location may not have met your expectations, and we apologize for any inconvenience caused. We value your feedback and will take it into consideration as we continually strive to improve our guests' experiences. If there's anything specific you would like to share about the location or any suggestions you have, please don't hesitate to reach out to us. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an even better stay!Best regards,BW Red Coach InnCustomer Care Team
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2022 sur Expedia
Chambres et personnels au top, seul problème indépendant des personnes de l’hôtel, la rue mal fréquentée actuellement et le bruit (même cause).
Sinon très bien
par un voyageur
Publié le 27 juill. 2022 sur Expedia
Établissement Niquel mais trop de drogue et malheureusement de sans abris devant, impossible de sortir le soir avec des enfants
par un voyageur de Montréal
Publié le 26 janv. 2020 sur Expedia
Le personnel courtois et attentionnés. La nourriture excellente et la chambre très propre.
L’emplacement dans le quartier. Il y avait beaucoup d’itinérants, peu de restaurants et on entendait crier la nuit, il y avait beaucoup de bruit.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 févr. 2020 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to rate your recent stay at our hotel. We are thrilled that you had a great stay, and we hope to welcome you back again soon!
Best Regards,
Customer Care Team
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2019 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you so much for your stellar review! This means a lot to us. Hope you enjoyed your visit and we look forward to welcoming you back next time you visit the area. Safe travels!
par un voyageur
Bonne situation
Publié le 30 juin 2018 sur HotelsHôtel bien placé, bon accueil.
Beaucoup de SDF dans la rue mais pas de problème particulier durant notre séjour.
Pour un super breakfast , allez chez Brenda’s French Soul Food, au carrefour Eddy Street et Polk Street (à 50 m de l’hotel )
par un voyageur
Si possible évitez le quartier
Publié le 17 oct. 2017 sur HotelsQuartier glauque, beaucoup de SDF et junkies, un peu flippant le soir mais pas eu de problème particulier.
Hôtel moyen mais reste acceptable.
par un voyageur
Publié le 18 déc. 2024
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Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 déc. 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, we are always anxious to get feedback from our guests in relation to their stays with us, so we very much appreciate your rating, thank you. Whilst we are pleased that you had a reasonable stay here, we aim to exceed all of our guests’ expectations, and we are disappointed that we did not exceed yours. We sincerely hope you will give us another opportunity to host you. Thanks again.Best Regards,Customer Care Team