Note fondée sur 441 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 sur 5
56 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2024 par Budget Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to provide helpful feedback in regards to your experience at our hotel.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Budget Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to provide helpful feedback in regards to your experience at our hotel.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Budget Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to provide helpful feedback in regards to your experience at our hotel.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Budget Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to provide helpful feedback in regards to your experience at our hotel.
4 sur 5
par un voyageur de Mixco

Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
No tienen secadora de pelo, tampoco tienen impresiones y lo ofrecen en las fotos
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Budget Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to provide feedback in regards to your experience at our hotel. We do keep hair dryer in the office, provide hair dryer on customer request.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2024 par Budget Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to provide helpful feedback in regards to your experience at our hotel.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
The room I got decimated was in really poor condition. Rust on the mini fridge/lights on the bathroom was rusted/lots of scratches on ceiling and and lots of repairs that never got painted on the ceiling and room. I don’t recommend to no one in the condition it was.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Budget Inn, Gestion de l’hôtel
There are definitely some key points in your stay which are absolutely unacceptable. I sincerely apologize for any inconvenience that you have may have experienced during your stay at our hotel. We will be discussing this review in our weekly staff meeting about your review.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
It is what you would expect for price. Worth spending another 50 a night for better accommodation.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Budget Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to provide feedback in regards to your experience at our hotel. But let us know about the reason for bad review for our hotel.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
Nice accommodating staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Budget Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to provide helpful feedback in regards to your experience at our hotel.
2 sur 5
par un voyageur

Spartan and no hot water

Publié le 7 sept. 2024 sur Hotels
It was adequate except that the hot water took a LONG TIME to get hot, and one time it never did.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Budget Inn, Gestion de l’hôtel
We apologize about that particular experience during your stay at our hotel. If a guest would bring that to our attention, we will definitely go to great lengths to manage that situation.