Note fondée sur 640 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
C'est mignon mais petit attention
Publié le 3 août 2022 sur HotelsAttention lis pour 2 petits par rapport aux standards US même pour nous d'ailleurs
Tout est serré,
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2022 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Nous apprécions les commentaires.
Il est regrettable que votre temps avec nous n'ait pas été parfait. Nous sommes toujours à l'écoute des retours d'expérience pour continuer à faire grandir notre établissement. Nous nous assurerons de répondre à vos préoccupations avec les membres appropriés de notre équipe pour nous aider à nous améliorer à l'avenir.
Nous espérons que vous nous permettrez de partager bientôt une expérience plus positive avec vous.
par un voyageur
Deceiving
Publié le 20 mars 2021 sur HotelsNot very clean, bad customer service small bedroom
Took some time to check in.
Only some stained hand towel were in the room... not the best after shower
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2021 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback, Delphine.
It's disheartening to hear that you had such challenges during your time with us. We're disappointed that our cleanliness didn't meet your expectations and that your room wasn't refreshed properly. The comfort and satisfaction of our guests is important to us so we'll be sure to address your concerns with our team moving forward.
We do hope for the chance to demonstrate the high-caliber service we're accustomed to sharing with our guests.
par un voyageur de Paris
Ok
Publié le 19 août 2019 sur HomeAwayOkay
par un voyageur de Bruxelles
Courtyard Union Square
Publié le 30 juill. 2019 sur HotelsWe have spent two nights here and were quite happy. Staff is helpful and room are clean and large. Maybe a little too noisy and we could hear neighbors ? Area isn’t really clean and we didn’t feel safe at night while in streets (like most of streets around Union square) but hotel has security staff to keep doors. However central location makes it easy for tourism, shopping and go out at night for dinner.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2019 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great rating!
We are always working very hard to provide high-quality experiences for all of our guests. We appreciate that you enjoyed our helpful service and central location, but we are disappointed to hear that we could have done more for you. We will share your feedback with our team moving forward.
We look forward to sharing an even better experience with you soon! Have a beautiful day!
par un voyageur
Correct
Publié le 14 juill. 2019 sur HotelsChambre petite, mais propre. Pas de frais d'établissement, alors on aime ça. Situation pratique et près de Union Square, bien que ce ne soit pas les plus beaux environs de San Francisco. Pas de déjeuner, comme pas mal partout au centre-ville (MC Do pas très loin). Pas de navette pour l'aéroport.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2019 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Merci pour cette magnifique revue, Marie-Claude!
C'est fantastique que vous ayez eu une si bonne expérience avec nous. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié notre emplacement privilégié et la proximité de nombreuses attractions de la ville. Nous apprécions également vos félicitations pour la propreté de notre propriété. Nous veillerons à discuter avec votre équipe de vos préoccupations concernant la taille de nos chambres et l’absence de service de navette.
Bonne journée!
par un voyageur
i didnt get to stay there because valet didnt come
Publié le 4 mars 2018 sur Expediavalet never came to get my car so i sat double parked on the busy street in the rain waiting. i finally went somewhere else. it would be nice to get a refund since i wasted over $200!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2018 par Yours in Hospitality, Brett, Gestion de l’hôtel
Hello,
We are so sorry that the valet was not available when you arrived. We will bring this to our parking partner's attention immediately to avoid this issue going forward. Feel free to contact us directly if you have any questions or concerns.
par Didier
Bon souvenir
Publié le 29 août 2017 sur HotelsTrès bel hôtel, très beaux espaces communs au rdc, salle de sport bien équipée. Bémol : chambre un peu petite et il faudrait des patères supplémentaires dans la salle de bain.
Personnel très sympa, et la vue de la chambre située au 17e étage était fabuleux.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2017
Thank you for sharing your feedback with us. We are so happy you enjoyed your stay. I hope you had a safe trip home!
All the Best!
Brett Peterson, GM
par Franck
Publié le 9 août 2017 sur Hotels
Hotel bien situé dans quartier assez calme . Chambre spacieuse pour 3 nuits . Par contre le petit dejeuner devait etre inclus et l hotel n a pas honore ce service . Pour un hotel de cette categorie je trouve ca un peu lamentable . Car c etait un de nos critere de reservation . Donc faites bien attention lors de vos reservations .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2017
Hello Franck, thank you so much for sharing your feedback with us! I am grateful that you enjoyed your stay except for the miscommunication regarding the complimentary breakfast. We will endeavor to correct that process to avoid this issue in the future. I hope you had a pleasant trip home and a successful rest of the year!
All the Best!
Brett, GM
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Our stay was ok. Was really inconvenient that one of the elevators were not working. They also were doing construction on an upper floor so the active elevator was in use to support the renovation project. This made elevator usage fairly difficult. In addition the rooms were really cramped and small. Was it a terrible experience, no. Would I stay there again, no.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Michael, thank you for sharing your thoughts. It's unfortunate the elevator situation and room size didn't meet your expectations. The team is continuously working to improve guest experiences. Your feedback is appreciated as it helps to enhance future visits.
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
The hotel itself was nice facility. The rooms were on the smaller size, but did the trick for a place to stay. The customer service by the front desk was poor. Just wanted to check us in fast and be done with us, even though there was no one else at that time. Called the day before to ask about my dog staying with me, and got told one price, then when I arrived the front desk told me a different price. When I tried talking to them about it, the front desk agent didn’t even try discussing it with me and rushed me through the process.
Valet parking only, no other option for parking. Didn’t realize this until I arrived.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Jeremy, thank you for your detailed feedback. It's concerning to hear that your experience with the front desk did not meet your expectations, especially regarding the interaction and pricing query. The team aims to provide accurate information on policies and ensure a smooth check-in process. The lack of alternative parking options is duly noted. Rest assured, your comments will be reviewed to help improve guest interactions.