Note fondée sur 887 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 3 sept. 2019 sur Expedia
Ce n'est pas au niveau de l'hôtel mais a votre niveau a vous .a notre arrivée a l'hôtel..aucune réservation a notre nom! Il était très tard et heureusement que l'hôtel n'était pas plein..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2019 par Denise, Gestion de l’hôtel
Hello,
We are delighted to have been your chosen hotel during your recent stay in San Carlos. It was truly a pleasure to serve you.
We appreciate your business and value your honest feedback. Your comments have been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver exceptional service to guests like you.
Thank you for staying at the Fairfield Inn & Suites San Francisco San Carlos and we hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to San Carlos.
par un voyageur
Publié le 5 août 2018 sur Hotels
Bien situé pas trop loin de l'aéroport. Chambres propres et très correctes.
Très bon petit déjeuner à l'hotel.
par un voyageur de Rumilly
San Francisco belle et onéreuse.
Publié le 9 sept. 2016 sur HotelsTrès bon séjour pour un prix raisonnable à San Francisco. Depuis la, utiliser transport en commun ou voiture tous dépend du nombre de passagers pour amortir les prix de stationnement dans SFO.
Recommandé
pour Tout le mondepar Daniel
Proche aeroport et calme
Publié le 1 juill. 2014 sur Expedia
Pour : Confort
Emplacement : Proche du musée de l aviation americaine. Musée à voir
Nous voulions réduire la distance vis à vis de notre embarquement.
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Todo es muy viejo
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Fairfield by Marriott San Carlos Team , Gestion de l’hôtel
Hi Roberto, Thank you for taking the time in giving us your feedback as it helps us improve our operation. Even though we are an old property we still provide a friendly clean positive hotel stay. We are scheduled for a full renovation by end of year which we are excited for our guests to enjoy a new product. We hope to exceed your expectations on your next visit. Thank you.
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Fairfield by Marriott San Carlos Team , Gestion de l’hôtel
Dear Luke, Thank you for taking the time in sharing you perfect score. We are thrilled your experience with us was an enjoyable one. We can't wait for another perfect stay!
par un voyageur
Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
Excellent location, across the street from the Hiller Museum, where we were attending an event. Nothing too fancy about the hotel, but it is clean. Included breakfast was about what you'd expect. One issue they need to look into: Watching TV is a challenge. Lots of blips and pixilations on every channel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Fairfield by Marriott San Carlos Team , Gestion de l’hôtel
Dear Mike, Thank you for taking the time in leaving us your feedback as it helps us improve our operation. Our housekeeping team takes great pride in delivering a clean product. I have shared your maintenance comments with our team to ensure we are providing the best service to our guest. In addition we will be upgrading our TV's end of year to enhance our guest experience. Thank you.
par un voyageur
Publié le 31 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Fairfield by Marriott San Carlos Team , Gestion de l’hôtel
Dear Yanhua, Thank you for taking the time in leaving us your rating. We appreciate such positive ratings as it shows to our team the great job they are doing. We hope to exceed your expectations on your next visit.Thank you.
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Fairfield by Marriott San Carlos Team , Gestion de l’hôtel
Dear Beverley, Thank you for taking the time in leaving us such perfect rating. We appreciate such positive ratings as it shows to our team the great job they are doing. We hope to exceed your expectations on your next visit.Thank you.
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Fairfield by Marriott San Carlos Team , Gestion de l’hôtel
Dear Hong,Thank you for taking the time in leaving such a perfect rating. We appreciate such positive ratings as it shows to our team the great job they are doing. We hope to exceed your expectations on your next visit.Thank you.