Note fondée sur 883 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 3 sept. 2019 sur Expedia
Ce n'est pas au niveau de l'hôtel mais a votre niveau a vous .a notre arrivée a l'hôtel..aucune réservation a notre nom! Il était très tard et heureusement que l'hôtel n'était pas plein..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2019 par Denise, Gestion de l’hôtel
Hello,
We are delighted to have been your chosen hotel during your recent stay in San Carlos. It was truly a pleasure to serve you.
We appreciate your business and value your honest feedback. Your comments have been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver exceptional service to guests like you.
Thank you for staying at the Fairfield Inn & Suites San Francisco San Carlos and we hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to San Carlos.
par un voyageur
Publié le 5 août 2018 sur Hotels
Bien situé pas trop loin de l'aéroport. Chambres propres et très correctes.
Très bon petit déjeuner à l'hotel.
par un voyageur de Rumilly
San Francisco belle et onéreuse.
Publié le 9 sept. 2016 sur HotelsTrès bon séjour pour un prix raisonnable à San Francisco. Depuis la, utiliser transport en commun ou voiture tous dépend du nombre de passagers pour amortir les prix de stationnement dans SFO.
Recommandé
pour Tout le mondepar Daniel
Proche aeroport et calme
Publié le 1 juill. 2014 sur Expedia
Pour : Confort
Emplacement : Proche du musée de l aviation americaine. Musée à voir
Nous voulions réduire la distance vis à vis de notre embarquement.
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Fairfield by Marriott San Carlos Team , Gestion de l’hôtel
Dear Beverley, Thank you for taking the time in leaving us such perfect rating. We appreciate such positive ratings as it shows to our team the great job they are doing. We hope to exceed your expectations on your next visit.Thank you.
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Fairfield by Marriott San Carlos Team , Gestion de l’hôtel
Dear Hong,Thank you for taking the time in leaving such a perfect rating. We appreciate such positive ratings as it shows to our team the great job they are doing. We hope to exceed your expectations on your next visit.Thank you.
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Ok
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Fairfield by Marriott San Carlos Team , Gestion de l’hôtel
Dear Isidro, Thank you for taking the time in leaving us your rating. We appreciate such positive ratings as it shows to our team the great job they are doing. We hope to exceed your expectations on your next visit.Thank you.
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Fairfield by Marriott San Carlos Team , Gestion de l’hôtel
Dear Michelle,Thank you for taking the time in leaving us your rating. We appreciate such positive ratings as it shows to our team the great job they are doing. We hope to exceed your expectations on your next visit.Thank you.
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Clean hotel, close to SF airport. Friendly staff. Will definitely stay again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Fairfield by Marriott San Carlos Team , Gestion de l’hôtel
Dear Liza, Thank you for taking the time in leaving such kind words. Our team takes great pride in providing the best service and rooms to our guests so that their stay is an enjoyable one. I have shared your comments with the team as it brings such joy hearing about the positive words our guest say. Thank you.
par un voyageur
Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Fairfield by Marriott San Carlos Team , Gestion de l’hôtel
Dear Medjine, Thank you for taking the time in leaving us your rating. I would love to know more about your stay and see in which areas we can improve on. We hope to exceed your expectations on your next visit. Thank you.