Note fondée sur 950 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Zoe, Gestion de l’hôtel
Hello Maude, Thank you for sharing your rating. If you have any specific feedback you'd like to share, please feel free to reach out to me directly at 415-292-4550 or sjones@hotelzoesf.com, your feedback is important to us. Hope to hear from you soon!Thank You,Samantha JonesGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Zoe, Gestion de l’hôtel
Hello Michel, Thank you for your 5-star rating. We appreciate your support and hope we have a chance to impress you again.Thank You,Samantha JonesGeneral Manager
par un voyageur de Montreal
Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
Propre, près de tout
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Zoe, Gestion de l’hôtel
Hello Marie-Josée, Thank you for the 5-star rating and for appreciating the cleanliness and proximity of our location. Your feedback means a lot to us. We look forward to your next visit!Thank You,Samantha JonesGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Excellent
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Samantha Jones, Gestion de l’hôtel
Hi Marie-Claude, Thank you for the 5-star rating. Your feedback is greatly appreciated. We look forward to welcoming you back soon!Thank You,Samantha JonesGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 9 juin 2024 sur Expedia
1
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2024 par Samantha Jones, Gestion de l’hôtel
Hello Hugo, Thank you for your positive rating. We truly appreciate your support!Thank You,Samantha JonesGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 6 juin 2024 sur Expedia
Personnels très courtois et à l'écoute de nos besoins. Hôtel propre, moderne avec pleins de petits plus (terrasse, jeux, possibilité de garder nos bagages après le check-out, ext.) Lit confortable, salle de bain impeccable. Nous avons adoré l'hôtel ! Seul bémol, le restaurant associé à l'hôtel n'était pas bon du tout.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2024 par Samantha Jones, Gestion de l’hôtel
Hello Sarah, Thank you for sharing your experience at our hotel. We are delighted to hear that you found our staff courteous, the hotel clean and modern, and the amenities comfortable. Your feedback is valuable to us. We apologize for the disappointing experience at the associated restaurant and will address this internally. Your insights help us improve our services.Thank You,Samantha JonesGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 31 mai 2024 sur Expedia
Propre et très bien situer personnel advenant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2024 par Samantha Jones, Gestion de l’hôtel
Hello PATRICK, Thank you for the 5-star rating and positive feedback on the convenient location. We appreciate your support and look forward to welcoming you back in the future.Thank You,Samantha JonesGeneral Manager
par un voyageur de Ste-Clotilde
Publié le 13 mai 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 9 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mai 2024 par Zoe, Gestion de l’hôtel
Hi Serge, We appreciate your 4 star rating and hope to welcome you back soon.Thank You,Samantha JonesGeneral Manager