Note fondée sur 953 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Stanford Court, Gestion de l’hôtel
Dear guest,Thank you for sharing your positive score following your time with us in the city. We hope to welcome you back for another Stanford Court experience one day.All the best,Victor Calzada, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juin 2024 sur Expedia
Super Seul bémol les options de petit dejeuner etaient un peu confuses
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2024 par Stanford Court, Gestion de l’hôtel
Dear Clement,We appreciate your top score and you taking the time to let us know where you see room for improvement. We will work to ensure our breakfast options are clearer in the future, and we hope we will see you again before too much time has passed.Best,Victor Calzada, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juin 2024 par Stanford Court, Gestion de l’hôtel
Hello Marc,What a treat to find your five-star approval waiting for us! Join us again on Nob Hill soon!Best regards,Victor Calzada, Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2024 sur Expedia
Bel emplacement
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Stanford Court, Gestion de l’hôtel
Greetings Loïc,Thank you for embracing our Nob Hill location, which we agree is ideal for exploring the city!Hurry back!Best,Victor Calzada, Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Un bon hôtel, bien situé près de Union Square

Publié le 15 oct. 2023 sur Hotels
Nous avons passé 4 nuits dans cet établissement qui est situé à quelques centaines de mètres de Union Square. Le quartier est tranquil même si pas trop loin vous pouvez tomber sur des personnes pas recommandables. Il y a les arrêts des cables car just en bas de l'hôtel. Le personnel est très gentil et toujours disponible, les bouteilles d'eau qu'ils fournissent nous ont bien dépanné. La chambre était bien insonorisée de l'extérieur, un peu moins de l'intérieur. Literie très confortable. C'est un hôtel qui a été rénové mais certaines parties sont restées inchangées. Je conseille vivement cet hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2023 par Stanford Court, Gestion de l’hôtel
Dear guest,Your recommendation of our Nob Hill hotel to others is the highest compliment we could ask for!We are so glad we could ensure your comfort and relaxation throughout your stay with us in the city, and we agree that our soundproofing and recent updates to our rooms enhance the experience for our guests.Please make yourselves at home with us again should your travels bring you back to our city.Best,Victor Calzada, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2023 par Stanford Court, Gestion de l’hôtel
Greetings Sylvain,The pleasure was all ours! Thank you for joining us in the city, and do hurry back!Warmly,Victor Calzada, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Idéal

Publié le 9 août 2023 sur Hotels
Emplacement idéal et confort des lits. Séjour de 3 nuits parfait
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2023 par Stanford Court, Gestion de l’hôtel
Greetings guest,We appreciate receiving your top score and compliments! We hope we can ensure your comfort again soon.Best regards,Victor Calzada, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2023 sur Expedia
Great place to stay in SF. Nice neighborhood. Cable car just in front. Perfect to visit the city.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2023 par Stanford Court, Gestion de l’hôtel
Dear Karine,Thank you for joining us for your visit to the city! We agree that our Nob Hill neighborhood is ideal for getting around via cable car, and we hope to see you again.Warm regards,Victor Calzada, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2023 par Stanford Court, Gestion de l’hôtel
Hello Julien,Thank you for taking the time to share your top score with us! We would love to make you feel at home again.Until then,Victor Calzada, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juin 2023 par Stanford Court, Gestion de l’hôtel
Dear Jonathan,What a treat to find your perfect score waiting for us! Please allow us to pamper you again!Best,Victor Calzada, Hotel Manager