Note fondée sur 908 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 26 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Guillaume, we're thrilled you enjoyed your stay at The Marker San Francisco. We hope to welcome you back soon!
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Proche du câble car, du train et du métro.
30 min de l’aéroport.
Au milieu des restaurants, d’autres hôtels, etc.
Éviter le quartier Tenderloin qui est une rue plus loin.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Nadia,Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre expérience au Marker San Francisco. C'est fantastique que vous ayez trouvé notre emplacement proche des transports en commun et que vous ayez apprécié les restaurants à proximité. Nous apprécions vos conseils sur la région et espérons vous accueillir à nouveau bientôt.
par un voyageur
Publié le 18 juin 2024 sur Expedia
Bel hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juin 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us a 4/5 rating, Noémi!We're thrilled to know we've left you with a wonderful impression. We're looking forward to hosting you again so we can share an even better experience with you at The Marker San Francisco.
par un voyageur
Publié le 10 juin 2024 sur Expedia
Great to stay overnight in San Fancisco. Well situated. Helpful team.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juin 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Ian, thank you for your delightful feedback. The Marker San Francisco is thrilled to know you had a great stay and found our location convenient. Our team takes pride in being helpful. We're looking forward to welcoming you back!
par un voyageur
Publié le 6 mai 2024 sur Expedia
Beaucoup trop de SDF dans la rue et devant l hotel.
Dommage car la situation de l hotel est tres bonne
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mai 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Véronique, merci d'avoir partagé votre expérience au Marker San Francisco. Nous comprenons que l'environnement local peut parfois être une préoccupation, mais nous vous assurons que les mesures de sécurité de notre hôtel restent notre priorité absolue. Il est encourageant de lire que vous avez trouvé l'emplacement de notre hôtel pratique. Nous espérons vous accueillir à nouveau dans le futur pour un séjour plus fluide.
par un voyageur
Publié le 21 avr. 2024 sur Expedia
Nice hotel, clean, close to Union Square. Free coffee unlimited. Personnel really nice, especially Bianca.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 avr. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Manon, thank you for your endorsement of The Marker San Francisco. We're thrilled to know that our cleanliness, location near Union Square and complimentary coffee made your stay exceptional. Additionally, we appreciate your commendation of our exceptional team members, especially Bianca. We hope to welcome you again in the near future.
par un voyageur
Publié le 14 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 avr. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great rating, Thomas!It's wonderful we could provide a pleasant experience for you. We care about the happiness of our guests so we look forward to hosting you again soon at The Marker San Francisco. We'd like to share an even better experience with you soon.
par un voyageur
Publié le 10 févr. 2024 sur Expedia
mmmm
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Thank you for this lovely rating, Sylvain!We're thrilled to know we could provide an enjoyable experience for you. We care about the comfort and satisfaction of our guests so we look forward to hosting you again at The Marker San Francisco. We'd like to share an even better experience with you soon.
par un voyageur
Publié le 6 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2023 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
We're glad to hear that your stay at The Marker San Francisco was satisfactory. We always strive to offer memorable experiences for our guests, and it fills us with joy to know we were successful in doing so during your visit. We look forward to welcoming you back in the future!
par un voyageur
Publié le 17 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2023 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Thank you for the excellent rating, Martial!Our goal is to go above and beyond to ensure our guests have a memorable experience at The Marker San Francisco! We look forward to hosting you again soon.