Note fondée sur 725 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
86 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Moyen, éloigné du centre ville, pas très propre

Publié le 17 août 2018 sur Hotels
Hôtel éloigné du centre ville, accessible en métro (environ 45min), station juste devant l'hôtel. Chambres spacieuses et rénovées mais très mal isolées (beaucoup de bruit sur la route (tram) et dans les couloirs. Ménage très moyen, il y avait de la poussière dans la chambre et quelques tâches sur les draps / serviettes.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2018 par Sunny, Gestion de l’hôtel
Thanks for your feedback.Your review will help us improve our services so we may be able to serve our guests better.
5 sur 5
par un voyageur

Hôtel bord de mer

Publié le 23 avr. 2018 sur Hotels
Hôtel agréable. Personnel accueillant et avenant. L'hôtel est proche du bord de mer et la vue est magnifique. Calme et très bien placé face au métro qui vous dépose en plein centre. Des commerces et des restaurants proches et accessibles à pieds.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 avr. 2018 par Tony, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Qualité prix

Publié le 24 déc. 2017 sur Expedia
Chambre propre et rénové. Rien d’extravagant mais bon rapport pour le prix. Petit quartier paisible à côté de la plage.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 déc. 2017 par Nick, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us, we appreciate your feedback!!
4 sur 5
par un voyageur de lyon

bon rapport qualité/prix

Publié le 17 juin 2010 sur Hotels
Proche de la mer, tram, petit café, commerce à proximité. très pratique. Cela reste un motel, bruyant le samedi soir. Bref, tout est dans le titre.
5 sur 5
par un voyageur de Houston

Publié le 8 déc. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 déc. 2024 par The SeaScape Inn Management, Gestion de l’hôtel
Dear Trung,We are delighted to receive your All-Star Vote! - Thank you very much! It feels great to know that our accommodation met all your needs. It was a pleasure to host you, and we look forward to hosting you in The SeaScape Inn many more times.Thank you,The SeaScape Inn Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 oct. 2024 sur Expedia
The property was remodeled & it looked clean & safe. New paint job & great security system to get in & out of room & hallways. Very quiet at night & clean parking lot.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par The SeaScape Inn Management, Gestion de l’hôtel
Dear Mary,Thank you for your wonderful review! We’re delighted to hear that you enjoyed our remodeled property and found it clean and safe. Our team works hard to maintain a quiet environment and ensure our security measures provide peace of mind for our guests. We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back on your next visit!Thank you,The SeaScape Inn Management
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 oct. 2024 sur Expedia
It was nice that they had an indoor pool. Hella tweekers on and around the property.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par The SeaScape Inn Management, Gestion de l’hôtel
Dear Shawna,Thank you for your feedback. We're glad you enjoyed the indoor pool during your stay! However, we sincerely apologize for the concerns you mentioned regarding safety around the property. We take these matters seriously and are committed to providing a safe environment for all our guests. Your comments will be addressed with our team to ensure improvements are made. We hope to have the opportunity to serve you better in the future.Thank you,The SeaScape Inn Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2024 par The SeaScape Inn Management, Gestion de l’hôtel
Dear Doug,We are delighted to receive your All-Star Vote! - Thank you very much! It feels great to know that our accommodation met all your needs. It was a pleasure to host you, and we look forward to hosting you in The SeaScape Inn many more times.Thank you,The SeaScape Inn Management
3 sur 5
par un voyageur

I’m not a city person at all

Publié le 6 oct. 2024 sur Hotels
It was different for me. I know they do the best but it was older building with new paint and furniture. The hallways are all wood and you hear everybody coming and going. Finally the hotels.com pic is in the office where it’s all nice and clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2024 par The SeaScape Inn Management, Gestion de l’hôtel
Dear David,Thank you for sharing your thoughts on your stay. We understand that city life may not be for everyone, and we appreciate your feedback about the experience in our older building. While we’ve made efforts to update the rooms with new paint and furniture, we apologize for any noise from the wooden hallways that may have disturbed you. We’ll also review the accuracy of our online photos to ensure they reflect the full guest experience. We appreciate your understanding and hope to improve on your next visit.Thank you,The SeaScape Inn Management
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par The SeaScape Inn Management, Gestion de l’hôtel
Dear Rita,Thank you for rating your stay at The SeaScape Inn.  We hope to host you again for your next trip to The SeaScape Inn to serve you with a more comfortable stay and enhanced experience.Thank you,The SeaScape Inn Management