Note fondée sur 136 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
81 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Hostal pratique avec grand appartement très propre

Publié le 25 févr. 2019 sur Hotels
Un peu difficile à trouver car l'entrée le weekend se fait par l'entrée au nord de l'université mais pas côté sud de la route principale. Personnel sympathique, grand appartement avec toutes les commodités, endroit super bien placé.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2019 par Lianette A. Rodriguez, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Erlinda Vega Mercado, administrator, Gestion de l’hôtel
Dear Guest:We appreciate your score for the service received. We hope to be able to offer you our services on a future occasion.
4 sur 5
par un voyageur de Orlando

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
The floor could've been cleaner. Otherwise everything else was good. I felt safe at my alma mateur. I had clean towels everyday, garbage was taken out except Sunday. Space was very good. A nice studio.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Deborah Laureano Front desk, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Priscilla, We are grateful that you have chosen us for your stay and have taken your time to evaluate us. Your comments are very important to us. We are sorry for the inconvenience with the floor. We want to inform you that we are working on the matter to solve it. We remain at your entire disposal.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Erlinda Vega Mercado, administrator, Gestion de l’hôtel
Dear guest:We appreciate your score for the service received. It is always a pleasure for us to offer the best service to our clients. We are glad that this commitment has been reflected in your visit. We hope to be able to offer you our services on a future occasion.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Erlinda Vega Mercado, administrator, Gestion de l’hôtel
Dear guest:We are grateful that you took the time to share your opinion with us. I am glad to know that our work team provided you with excellent service. We work very hard to make each experience the best.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Erlinda Vega Mercado, administradora, Gestion de l’hôtel
Estimado cliente:Agradecemos su puntuación por el servicio recibido. Siempre es un placer para nosotros ofrecer el mejor servicio a nuestros clientes. Nos alegra que este compromiso se haya visto reflejado en su visita. Esperamos poder ofrecerle nuestros servicios en una próxima ocasión.
4 sur 5
par un voyageur de Sunnyvale

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Rooms were spacious and clean with tons of storage. University campus looked nice. Google maps shows the wrong location on campus and security at campus gates didn't know where the hostal was. It's across from the running track. Harder to find at night and not all gates to campus were open at night so I had to drive around. Plenty of parking.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Erlinda Vega Mercado, administrator, Gestion de l’hôtel
Dear guest:Thank you for taking the time to write such a detailed review. All your comments are essential to improve our service. We will ensure that your complaints are transmitted to everyone.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Erlinda Vega Mercado, administrator, Gestion de l’hôtel
Dear guest:We appreciate your score for the service received. It is always a pleasure for us to offer the best service to our clients. We are glad that this commitment has been reflected in your visit. We hope to be able to offer you our services on a future occasion.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Erlinda Vega Mercado, administradora, Gestion de l’hôtel
Estimado cliente:Agradecemos su puntuación por el servicio recibido. Siempre es un placer para nosotros ofrecer el mejor servicio a nuestros clientes. Nos alegra que este compromiso se haya visto reflejado en su visita. Esperamos poder ofrecerle nuestros servicios en una próxima ocasión.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juin 2024 sur Expedia
Exelente servicio y facilidades lo unico que los matress son muy incomodos
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Erlinda Vega Mercado, administradora, Gestion de l’hôtel
Estimado cliente:Agradezco tus comentarios sobre nuestro hotel. Nos hace sentir orgullosos dxe que nuestro servicio haya sido de su completo agrado. Si va a volver a nuestra localidad, no dude en llamarnos.