Note fondée sur 109 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 10 janv. 2020 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Hotel Zima, Gestion de l’hôtel
Muchas gracias por su visita estimado don Luis
par un voyageur
Publié le 19 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Hotel Zima, Gestion de l’hôtel
Muchas gracias por alojarse con nosotros.
par un voyageur
Publié le 1 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Hotel Zima, Gestion de l’hôtel
Gracias por su puntuación. Saludos cordiales
par un voyageur
Publié le 25 mai 2024 sur Expedia
Bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2024 par Hotel Zima, Gestion de l’hôtel
Muchas gracias por su puntuación
par un voyageur de Cartago
Publié le 18 avr. 2024 sur Expedia
Perez Zeledon has few hotel, I have had the opportunity to stay in Los Crestones and Hotel del Sur, those are OK. I wanted to level up and stay in the supposed Perez Zeledon Best Western.
We paid for the more expensive room to get a king bed...This hotel is terrible, it has structural issues, you sit in the bet and it feels like the whole place is going to colapse, the shower is terrible, not very clean and the "hot" water comes and goes, you cannot take a 5 min shower without having to step out due to cold or very hot water.
And... not only that, at midnight someone had a party in their room!! so I had to go to the reception to have the security people to go to shut this people up.
We decided to leave due to the terrible experience currently dealing with the refund.
par un voyageur
Publié le 13 avr. 2024 sur Expedia
The menu stated that fruit was included on any combination breakfast meal, but it was not.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 avr. 2024 par Hotel Zima, Gestion de l’hôtel
Buenas estimado Harold. De parte del hotel disculpe si hubo algún mal entendido con el tema de las frutas en el menú del desayuno. Estamos para servirle
par un voyageur
Publié le 27 mars 2024 sur Expedia
Clean room, very friendly and helpful staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mars 2024 par Hotel Zima, Gestion de l’hôtel
Hello dear Jeffery. Thank you very much for his comment. We're at your service
par un voyageur
Publié le 27 mars 2024 sur Expedia
Nos gusto mucho la habitación, limpia y con lo necesario, también la amabilidad del personal, gracias por tan buena atención.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mars 2024 par Hotel Zima, Gestion de l’hôtel
Nos alegra mucho saber que su estancia fue agradable don Gerardo. Esperamos que regrese. Saludos cordiales
par un voyageur
Publié le 21 mars 2024 sur Hotels
Excellent hotell.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mars 2024 par Hotel Zima, Gestion de l’hôtel
Dear Harald, Thanks for visiting. We hope that his stay was to his liking. Kind regards