Note fondée sur 1 954 évaluations de clients

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3,8 sur 5
4,3 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mai 2024 sur Expedia
Très agréable séjour. Les animateurs étaient très gentils, à l'heure et divertissants Katya et Jared)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mai 2024 par Guest Service, Gestion de l’hôtel
We also are very grateful for your highlight on the quality of the entertainment program during your stay and for mentioning the genuine friendliness of our team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 déc. 2023 sur Expedia
C’est bien dans sont ensemble. Nous étions au 5 ieme et l’ascenseur le plus proche est demeuré brisé les 3 jours. Les repas, cela manque de variétés. Piscine pour adultes, avec des enfants et personne ne vient les avertir. Les chaises sur la plage ne sont pas invitantes. Cela fait 4,5 étoiles. Très bien mais pas « extra »
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 déc. 2023 par Guest Service, Gestion de l’hôtel
We appreciate your comments, they are of great help to improve our services. Happy Holidays Ms. Patricia!
1 sur 5
par un voyageur

THE WORST HOTEL OF LOS CABOS

Publié le 4 juill. 2023 sur Hotels
What can I say... There are so many things wrong. The Problem hotel , if you have a disappointment no one will help you. A paper indicating the program for the week will be given to you when you arrive, but it is not up to date. You have booked a sea view room... FORGET IT, you won't see anything If you don't book at the restaurant, FORGET IT... Reservations are between 3pm and 4pm, if you're not there to book, FORGET IT... the reception won't do anything for you. This Hotel is cheap the service it offers did not meet our expectations. Management is non-existent. Not once did we have an understanding person on our side. If you have one problem in the end you will have two. Despite our disappointment, I remember the activities team led by Katya who is a real ray of sunshine for this poor hotel. Thanks also to the pool bar team and the kitchen who give all their energy day after day. In conclusion, flee this hotel which does not step up to the mark at all
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juill. 2023 par Guest Service, Gestion de l’hôtel
Dear Arnaud,Our guests' comments provide us with an opportunity to see our hotel through their eyes giving us insight into any service that may have room for improvement to enhance our future guests' stay among us, therefore we are grateful for the time you spent to share a review of your personal experience in the hotel. We lament hearing that the service provided at réception fell short of your expectations as the entire team put a lot of effort to maintain the highest standards of service for our guests to fully enjoy their expérience among us. Once again we thank you for sharing this valuable feedback with us, please rest assured that the information you have provided will be used accordingly to enhance our future guests' experiences.Cordially,Guest Service.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 déc. 2022 sur Expedia
Très bon hôtel, belles installations, propre, parfait pour passer de belles vacances en couple ou en famille. Par contre, très déçue de l’offre de restauration. Peu de choix dans les buffets, petits, menu très redondant, système pour réserver les restos à la carte désuet. On doit venir en personne à la réception à partir de 9h pour la meme journée, ils ne prennent aucune réservation avant cela, longue file et place limitée.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 déc. 2022 par Guest Service, Gestion de l’hôtel
Dear Marie Cossa,Thank you for your insights following your recent visit. We always look for ways to improve and your comments are crucial to our future success. Thank you for your insights regarding our buffets, although we lament reading that we weren't able to meet your culinary wishes on this occasion, please rest assured that your comments will be shared with our Chefs to enhance our future guests' dining expériences. Thank you once again for making us your choice hotel and for your constructive critics, we certaily look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed you expectations in a not too distant future. Cordially,Guest Service.
5 sur 5
par un voyageur de Bee Cave

Publié le 11 oct. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Guest Service, Gestion de l’hôtel
Dear guest: Thank you very much for sharing your experience of your recent stay and we look forward to your visit again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Guest Service, Gestion de l’hôtel
Firstly we would like to thank you for the lovely review you shared following your recent visit to our Barceló hotel and are delighted to read that we were able to match your holiday expectations.
5 sur 5
par un voyageur de San José del Cabo

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Excelente. Muy a gusto
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Guest Service, Gestion de l’hôtel
Querido huesped: En primer lugar, nos gustaría darle las gracias por elegir nuestro hotel Barceló una vez más para sus vacaciones y por compartir esta maravillosa opinión sobre su reciente estancia con nosotros. Es muy gratificante leer que seguimos cumpliendo sus deseos y necesidades vacacionales año tras año. Saludos cordiales. Servicio al huésped.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Por ser baja no se abrieron varios restaurants y limitado todo por la misma razon
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Guest Service, Gestion de l’hôtel
Estimado huesped: Muchas gracias por compartir su experiencia de su reciente estadía y esperamos contar nuevamente con su visita. Saludos cordiales. Servicio al huesped.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Guest Service, Gestion de l’hôtel
Querido huesped: En primer lugar, nos gustaría agradecerle los comentarios tan positivos que ha compartido referente a su reciente visita a nuestro hotel Barceló Gran Faro Los Cabos, estamos encantados de saber que fuimos capaces de cumplir con sus expectativas. Saludos cordiales. Servicio al huesped.
4 sur 5
par un voyageur de Berkeley

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Customer service was great. Attentive and regularly helpful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Guest Service, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback on your recent holiday experience among us, our main goal being to ensure we keep on delivering unforgettable holiday experiences to our guests, your comments are crucial in this process therefore we highly value your time and constructive critics