Note fondée sur 2 484 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
4,5 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
They staff is really nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Hyatt Ziva Los Cabos Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and feedback, we will share your kind words with our amazing team and we look forward to host you again soon!
4 sur 5
par un voyageur de NOISY LE GRAND

Publié le 18 juin 2023 sur Expedia
Hôtel vieillissant nourriture moyenne à profusion très décevant le restaurant asiatique
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juin 2023 par Hyatt Ziva Los Cabos Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and feedback, we will take this in consideration to improve our service. We look forward to host you again soon!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 oct. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 oct. 2024 par Hyatt Ziva Los Cabos Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, we will take this in consideration to improve our service. We hope we can have a new opportunity to host you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 oct. 2024
Great food, great resort and nice rooms
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 oct. 2024 par Hyatt Ziva Los Cabos Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and feedback, we look forward to host you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par Hyatt Ziva Los Cabos Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, we look forward to host you again soon!
2 sur 5
par un voyageur

Truly Disappointed

Publié le 19 oct. 2024 sur Hotels
Bugs, broken latch for the sliding door, tv didn’t work… I know there was construction going one, but until 9pm on is ridiculous
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par Hyatt Ziva Los Cabos Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and feedback, we will take this in consideration to improve our service. We hope we can have a new opportunity to host you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 oct. 2024 sur Expedia
The service was amazing! The staff went above and beyond. The property is beautiful and is currently being upgraded, but regardless the amenities in the property such as restaurants, pool, activities etc were top notch.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2024 par Hyatt Ziva Los Cabos Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and feedback, we will share your kind words with our amazing team and we look forward to host you again soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 oct. 2024 sur Expedia
The staff is very helpful and friendly
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2024 par Hyatt Ziva Los Cabos Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and feedback, we will share your kind words with our amazing team and we look forward to host you again soon!
5 sur 5
par un voyageur de Whittier

Publié le 19 oct. 2024 sur Expedia
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2024 par Hyatt Ziva Los Cabos Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, we look forward to host you again soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 oct. 2024 sur Expedia
We spent a few extra dollars on the swim up suite. It was private and relaxing. The waiter was always checking on us and made sure we all that we wanted. The staff was very friendly and polite
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2024 par Hyatt Ziva Los Cabos Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and feedback, we will share your kind words with our amazing team and we look forward to host you again soon!