Note fondée sur 518 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
65 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur de Los Angeles

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Great place, amazing restaurants
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par JW Marriott Los Cabos Beach Resort & Spa, Gestion de l’hôtel
Dear Andressa,Thank you for your kind words! We're thrilled to hear you enjoyed the restaurants. Hope to welcome you back soon!Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par JW Marriott Los Cabos Beach Resort & Spa, Gestion de l’hôtel
Dear Tolga,Thank you for your review!This helps us continuously improve the excellent service our guests deserve.We hope you can visit us again soon!Regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
beautiful and clean hotel, but not variety of restaurants,
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par JW Marriott Los Cabos Beach Resort & Spa, Gestion de l’hôtel
Dear Parastoo,Thank you for your compliments! We’re working on adding more dining options and hope to welcome you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
The pool area was designed well for families. Nice splash areas for small children. The staff was excellent. Attentive to all needs or concerns. I will return again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par JW Marriott Los Cabos Beach Resort & Spa, Gestion de l’hôtel
Dear Debra,Thank you for your kind words! We're thrilled to hear that you enjoyed our family-friendly pool area and that our staff made your stay comfortable. We look forward to welcoming you back soon!Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Gran propiedad en todos los sentidos, fui en familia y más que feliz. Regresaremos seguramente.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par JW Marriott Los Cabos Beach Resort & Spa, Gestion de l’hôtel
Estimado Alberto,¡Muchas gracias por su comentario tan positivo! Nos alegra saber que disfrutaron de su estancia en familia y que quedaron más que felices con la experiencia. Será un placer recibirlos nuevamente en el futuro.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Wonderful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par JW Marriott Los Cabos Beach Resort & Spa, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Avila,Thank you for your review!This helps us continuously improve the service our guests deserve.Regards,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Very expensive limited dining
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par JW Marriott Los Cabos Beach Resort & Spa, Gestion de l’hôtel
Dear Matthew,Thank you for your feedback.We want to inform you that we try to ensure that the price of our food reflects the quality of the food we serve on the property. We will take your comments into account when reviewing our prices with similar properties.We look forward to welcoming you back soon!Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Overall liked everything about the property
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par JW Marriott Los Cabos Beach Resort & Spa, Gestion de l’hôtel
Dear Jaime,Thank you for your comments on our resort.We hope you can revisit us in a near future,Regards,
5 sur 5
par un voyageur de Mexico

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Excelente la atención de todo absolutamente todo el personal. Empezando por Alejandro, Zafra, José, Flor, Gustavo, Tadeo, Dulce, Rodrigo. Todos.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par JW Marriott Los Cabos Beach Resort & Spa, Gestion de l’hôtel
Estimado Sergio,Gracias por tus amables palabras. Nos alegra saber que la atención de nuestro equipo. Nos esforzamos cada día para brindar el mejor servicio, y es un placer saber que lo logramos durante tu visita. ¡Esperamos verte pronto de nuevo!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Muy limpia, excelente atención del personal. La comida muy rica. Atención perfecta
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par JW Marriott Los Cabos Beach Resort & Spa, Gestion de l’hôtel
Estimado Eduardo,¡Gracias por sus comentarios!Esto nos ayuda a seguir dando el servicio que nuestros huéspedes merecen.Saludos,