Note fondée sur 330 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,9 sur 5
93 % des clients le recommandent
4,9 Propreté de la chambre
4,9 Service et personnel
5,0 Confort de la chambre
4,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Absolutely beautiful resort. Excellent service and gorgeous views from all over the resort. The dining options are all top quality!! Would recommend this hotel to anybody who loves absolute luxury. Will be coming back in the future :)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Las Ventanas al Paraiso, A Rosewood Resort, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind words and for taking the time to share your experience with us! We're delighted to hear that you enjoyed the beautiful views, top-notch service, and dining options during your stay.It's always wonderful to know when our guests appreciate the luxury and attention to detail we strive to provide. We’re thrilled to hear that you would recommend us and that you plan to return in the future.We look forward to welcoming you back for another luxurious stay!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Great place to relax!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Las Ventanas al Paraiso, A Rosewood Resort, Gestion de l’hôtel
Thank you for your lovely review. We hope to welcome you back soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Las Ventanas Guest Relations Team, Gestion de l’hôtel
Gracias por las cinco estrellas! Esperamos darle la bienvenida nuevamente en un futuro cercano.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
The property was clean, beautiful and quiet. The food options were okay. Breakfast was good. However, dinners were "okay" . I ended up dining out after the first evening. The bar drinks were not very good. Cocktails left me disappointed. Our butler Luis was FABULOUS and not overwhelming. He understated elegance and much appointment. We wl definitely return
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Las Ventanas al Paraiso, A Rosewood Resort, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback about Las Ventanas al Paraiso, A Rosewood Resort. We're delighted to hear that you enjoyed the cleanliness, beauty, and tranquility of our property. We're especially pleased that our butler Luis provided you with exceptional service!We're sorry to hear that our dinner and cocktail offerings did not meet your expectations. Your comments are valuable to us, and we'll work on improving these areas to enhance our guests' dining experience.We look forward to welcoming you back for another stay and providing you with an even better experience next time.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Las Ventanas al Paraiso, A Rosewood Resort, Gestion de l’hôtel
Thank you for the five stars! We can't wait to welcome you back soon.
5 sur 5
par un voyageur de Morrison

Publié le 2 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Las Ventanas al Paraiso, A Rosewood Resort, Gestion de l’hôtel
Thank you for the five stars! We can't wait to welcome you back soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2024 par Las Ventanas Guest Relations Team, Gestion de l’hôtel
Estimado Benjamin,Muchas gracias por tomarse el tiempo de compartir su experiencia en relacion a su estancia con nostros. No podemos esperar a recibirlo nuevamente.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juin 2024 sur Expedia
It was awesome - a little on the expensive side but it was so good that it was worth it
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2024 par Las Ventanas Guest Relations Team, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your feedback! We're thrilled to hear that you had an awesome experience at Las Ventanas. We strive to provide exceptional service and quality, and we're glad to know it was worth it for you. Your satisfaction is our top priority, and we hope to welcome you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2024 par Las Ventanas al Paraiso, A Rosewood Resort, Gestion de l’hôtel
Thank you for the five stars Amanda! We hope to welcome you back soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mai 2024 par Las Ventanas Guest Relations Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for the five stars about your recent stay with us! We can't wait to welcome you back soon.