Note fondée sur 1 518 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
L’emplacement, les différentes choix por manger, le service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par GENERAL MANAGEMENT, Gestion de l’hôtel
Dear Jesus,We appreciate the time you have taken to share your review, at Royal Solaris Los Cabos we work with love and effort for you, our guests.We hope to have the opportunity to serve you again in the future,Sincerely, General Management.
par un voyageur
Publié le 16 mars 2024 sur Expedia
Las albercas estaban un poco sucias
par un voyageur
Publié le 18 oct. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
It is a pleasure to have had you as a guest here at your home away from home, Royal Solaris Los Cabos is committed to providing you with the highest standards of quality and warm personal service at all times. We strive to ensure that our guests' experience is the best visit possible and this time we feel we fell short of our goal. We look forward to seeing you soon to change your expectations.
par un voyageur
Publié le 23 août 2024
The food at the resort was awful. Staff was friendly but I would not stay there again due to the horrible food
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par Guest Service, Gestion de l’hôtel
It is a pleasure to have had you as our guests here at your home away from home, Royal Solaris Los Cabos is committed to providing you with the highest standards of quality and warm personal service at all times. We strive to ensure that our guests' experience is the best visit possible and this time we feel we fell short of our goal. Thank you for your comments and suggestions, we will do our best to improve the points you kindly shared with us.We look forward to seeing you again soon so we can improve your perspective.
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Todo excelente, la atención de su personal en todos las áreas del hotel. Volveremos pronto
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Gerencia General, Gestion de l’hôtel
Estimada Sandra Patricia Díaz,Agradecemos el tiempo que se ha tomado para compartir su reseña, en Royal Solaris Los Cabos trabajamos con amor y esfuerzo para ustedes, nuestros huéspedes.Esperamos tener la oportunidad de servirle nuevamente en el futuro, Atentamente, Gerencia General.
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jimmy,We appreciate the time you have taken to share your review, at Royal Solaris Los Cabos we work with love and effort for you, our guests.We hope to have the opportunity to serve you again in the future,Sincerely, General Management.
par un voyageur
Highly recommend
Publié le 18 août 2024 sur HotelsIt was very clean and everyone was very friendly and helpful. We will definitely be back.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Angela,We appreciate the time you have taken to share your review, at Royal Solaris Los Cabos we work with love and effort for you, our guests.We hope to have the opportunity to serve you again in the future,Sincerely, General Management.
par un voyageur
Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear David,We appreciate the time you have taken to share your review, at Royal Solaris Los Cabos we work with love and effort for you, our guests.We hope to have the opportunity to serve you again in the future,Sincerely, General Management.
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Gerardo,We appreciate the time you have taken to share your review, at Royal Solaris Los Cabos we work with love and effort for you, our guests.We hope to have the opportunity to serve you again in the future,Sincerely, General Management.
par un voyageur
Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear María del Socorro,We appreciate the time you have taken to share your review, at Royal Solaris Los Cabos we work with love and effort for you, our guests.We hope to have the opportunity to serve you again in the future,Sincerely, General Management.